تحقق ۸۰ درصدی بودجه شهرداری منطقه ۳ تبریز در شش ماه اول سال جاری
تحقق ۸۰ درصدی بودجه شهرداری منطقه ۳ تبریز در شش ماه اول سال جاری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون مالی و اقتصادی شهرداری منطقه ۳ تبریز از تحقق ۸۰ درصدی درآمد وصولی شهرداری این منطقه طی شش ماه نخست سال جاری خبر داد. به گزارش شهریار، محمدرضا رضایی در تشریح این خبر گفت: با تلاش همکاران در حوزه‌های مختلف طی ۶ ماه گذشته، از درآمد وصولی منطقه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون مالی و اقتصادی شهرداری منطقه ۳ تبریز از تحقق ۸۰ درصدی درآمد وصولی شهرداری این منطقه طی شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش شهریار، محمدرضا رضایی در تشریح این خبر گفت: با تلاش همکاران در حوزه‌های مختلف طی ۶ ماه گذشته، از درآمد وصولی منطقه ۸۰ درصد محقق شده است.

وی افزود: در راستای اجرای سیاست های مدیریت منطقه در حوزه درآمدی با رویکرد کاهش هزینه های جاری و افزایش درآمد و به منظور خدمات رسانی بهینه و تامین رفاه و آسایش عمومی همشهریان، در شش ماهه  گذشته با مشارکت شهروندان و تلاش همکاران خدوم در معاونت مالی و اقتصادی و معاونت شهرسازی و معماری، درآمد نقدی و غیر نقدی منطقه به میزان ۸۰ درصد، تحقق یافت.

رضایی افزود: با وجود واقع شدن در ایام خاص اقتصادی، همکاری و هماهنگی بین بخشی در واحدهای مختلف شهرداری و با مشارکت همشهریان در پرداخت عوارض شهرداری و وصول تعرفه مصوب درآمدها، افزایش جذب درآمد و تحقق درآمدزایی پایدار مطابق برنامه ریزی های مدنظر و با استمرار تکمیل پروژه های عمرانی و خدماتی در حوزه استحفاظی منطقه ۳ و بهره برداری از این پروژه ها، این میزان درآمد محقق شده که امید است با تداوم اقدامات راهبردی و طرح های کاربردی در این حوزه، شاهد آبادی و توسعه و رونق اقتصادی در حوزه منطقه ۳ باشیم.

وی یادآور شد: اجرای طرح های شهری و افزایش رفاه عمومی نیازمند نقدینگی و تحقق بودجه پیش بینی شده بوده و انجام طرح های عمرانی نیز نیاز به پرداخت به موقع مطالبات دارد. از این رو مردم باید در این راستا شهرداری را یاری کنند که دستیابی به پیشرفت و توسعه شهر با همراهی و مشارکت شهروندان امکان پذیر خواهد بود.