تجلیل شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از قهرمان پارا کاراته آسیا
تجلیل شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از قهرمان پارا کاراته آسیا

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از فرزاد صفوی قهرمان پارا کاراته آسیا تجلیل به عمل آوردند. به گزارش شهریار، در یکصد و پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز از فرزاد صفوی ورزشکار تبریزی، قهرمان دومین دوره رقابت‌های پاراکاراته قهرمانی آسیا و احد شاهین به عنوان مربی و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از فرزاد صفوی قهرمان پارا کاراته آسیا تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش شهریار، در یکصد و پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز از فرزاد صفوی ورزشکار تبریزی، قهرمان دومین دوره رقابت‌های پاراکاراته قهرمانی آسیا و احد شاهین به عنوان مربی و مشوق این قهرمان تجلیل شد.

«فرزاد صفوی» ورزشکار ملی‌پوش پاراکاراته کشورمان در بخش معلولان ذهنی «سندرم داون کلاس K۲۲» در هفته گذشته با غلبه بر حریفانش موفق به کسب عنوان قهرمانی و افتخار آفرینی برای تبریز شد.

فرزاد صفوی در سال ۱۳۷۰ در تبریز چشم به جهان گشود و از سال های کودکی، کاراته را دنبال کرده است، پدر وی «صمد صفوی» از قهرمانان کاراته آذربایجان‌شرقی بوده است.

بعد از فوت صمد صفوی، احد شاهین قهرمان کاراته آذربایجان‌شرقی، وظیفه مربیگری فرزاد صفوی را بر عهده می‌گیرد و صفوی در اولین حضورش در عرصه رقابت‌های بین المللی موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات سندرم داون کلاس K۲۲ آسیا می شود.