دانش‌آموزان دبستانی با مفاهیم اطفاء‌ حریق آشنا شدند
دانش‌آموزان دبستانی با مفاهیم اطفاء‌ حریق آشنا شدند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمد یساولی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: این دوره آموزشی به منظور بالابردن سطح آگاهی دانش‌آموزان در زمینه مدیریت بحران و شناسایی انواع حریق، خاموش‌کننده‌ها و نحوه اطفاء حریق، به صورت تئوری و عملی در مورد پدیده آتش‌سوزی، راهکارهای مقابله و اطفاء حریق برگزار شد. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمد یساولی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: این دوره آموزشی به منظور بالابردن سطح آگاهی دانش‌آموزان در زمینه مدیریت بحران و شناسایی انواع حریق، خاموش‌کننده‌ها و نحوه اطفاء حریق، به صورت تئوری و عملی در مورد پدیده آتش‌سوزی، راهکارهای مقابله و اطفاء حریق برگزار شد.

وی افزود: دوره آموزشی ” اطفاء حریق و راه‌های مقابله با آن ” از مجموعه دوره‌های آموزشی عمومی است که به مدت ۶ ساعت، ویژه ۴۰ نفر از دانش‌آموزان دبستانی به همراه والدین توسط کارشناسان عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج آموزش داده شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بیان داشت: کارشناسان در این کارگاه آموزشی، توضیحات کاملی در خصوص انواع خاموش‌کننده‌ها و کارایی هر یک از آن‌ها، نحوه استفاده از کپسول‌های آتش نشانی و مهار و اطفاء حریق بصورت عملی و تئوری ارائه دادند.

یساولی گفت: دانش‌آموزان در حاشیه این دوره از ایستگاه عملیاتی ۱۰۳ بازدید و با خودروهای عملیاتی آشنا شدند.

دانش‌آموزان دبستانی با مفاهیم اطفاء‌ حریق آشنا شدند

منتشر شده در تاریخ ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲