خانه‌تکانی با اجرای طرح “بهار جانها” در محور شهید دستغیب
خانه‌تکانی با اجرای طرح “بهار جانها” در محور شهید دستغیب

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: طرح بهارجانها به مدت ۲۳ روز کاری در خیابان شهید دستغیب اجرا و تمامی المانهای شهری این مسیر پرتردد محلی بهسازی می شوند.وی افزود: با اجرای مستمرطرح خدمت”بهار جانها” رفت و روب و نظافت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: طرح بهارجانها به مدت ۲۳ روز کاری در خیابان شهید دستغیب اجرا و تمامی المانهای شهری این مسیر پرتردد محلی بهسازی می شوند.
وی افزود: با اجرای مستمرطرح خدمت”بهار جانها” رفت و روب و نظافت در خیابان  شهید دستغیب و کوچه های منشعب آن به طور کامل اجرا و در این مسیر عملیات حذف زواید فیزیکی، کاشت گل و گیاه  به همراه رنگ آمیزی مبلمان شهری نیز انجام می شود.
شهردار منطقه ۹ با اشاره به اینکه اجرای طرح مذکور در حقیقت یک خانه تکانی اساسی است، گفت: طی ۲۳ روز کار و  با حضور ۲۵ نفر از عوامل کارگری، خدمات شهری با استفاده از دستگاه ماشین آلات مخصوص شامل فان، تانکر واترجت، مخزن شور و مینی پک به منظور ارتقای محیط زیست شهری در خیابان شهید دستغیب ارائه می شود.
مرتضوی در ادامه اظهار داشت: امور فضای سبز، لایروبی انهار، ساماندهی تابلوها، رنگ آمیزی، ترمیم پیاده روها و جانمایی دریچه ها، حذف زواید فیزیکی در محور مذکور با نظارت مهندسان ناظرشهری تا ۱۵ اسفندماه به طور مستمر انجام می شود.
وی تصریح کرد: تعمیر، رنگ آمیزی و بهسازی مخازن و زیر مخزنی های خیابان دستغیب به همراه رفع هرگونه آلودگی بصری نیز در طول مسیرصورت می گیرد.
این مقام ارشد شهری در منطقه ۹ در خاتمه تاکیدکرد: با اجرای طرح “بهار جانها” سطح بهداشت و شاخص های محیط زیست خیابان دستغیب به طور چشمگیری ارتقا می یابد.

انتهای پیام