روند کار طرح من شهردارم ۲ در منطقه ۴ بررسی شد
روند کار طرح من شهردارم ۲ در منطقه ۴ بررسی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “علی اصغر کمالی زاده” در جلسه ستاد اجرایی طرح من شهردارم (۲) که با حضور معاونین حوزه ها، مدیران و شهرداران نواحی ۹گانه برگزار شد، گفت: در این مرحله از طرح من شهردارم ۲ تا روز جمعه یعنی ۱۷ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “علی اصغر کمالی زاده” در جلسه ستاد اجرایی طرح من شهردارم (۲) که با حضور معاونین حوزه ها، مدیران و شهرداران نواحی ۹گانه برگزار شد، گفت: در این مرحله از طرح من شهردارم ۲ تا روز جمعه یعنی ۱۷ آذر ماه حدود ۷ هزار و ۵۷۰ رای جمع آوری و ثبت شده است. دو خصیصه بسیار مهم که «من شهردارم» را از سایر طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری تهران متمایز می‌سازد، نخست «ماهیت ابر پروژه بودن آن» و دوم، پیاده سازی واقعی –و نه شعاری- مشارکت شهروندان در اداره شهر تهران برای نخستین بار است.

شهردار منطقه ۴ ادامه داد: ابر پروژه‌های اجتماعی، حس مسوولیت و تعهد شهروندی را افزایش می‌دهند و آنان را نسبت به سرنوشت شهر و جامعه حساس تر می‌کنند. «من شهردارم» نیز شهروندان را نسبت به رفع نیازهای محله، منطقه و شهرشان حساس تر کرده، آنان تعهد و مسئولیت‌پذیری خودشان را با مشارکت در «من شهردارم» به نمایش می‌گذارند؛ استمرار این نمایش و مشارکت، سبب جلب توجّه شهروندان به این ابرپروژه خواهد شد و به مرور، منافع تعهد و مسئولیّت‌پذیری شهروندی عاید همه شهروندان می‌شود.

کمالی زاده خاطرنشان کرد:  این طرح به عنوان فرصت ویژه و مغتنمی که در اختیار شهروندان گرامی قرار گرفت، در اولین مرحله آن منجر به  انجام ۴۱ پروژه مستمر و ۸ پروژه غیرمستمر در این منطقه شد که تا به امروز بیشتر این پروژه ها به اتمام و نتیجه مطلوب رسیده است.

وی در ادامه روند اقدامات فرهنگی اجتماعی، اطلاع رسانی ها، ارتقای آگاهی شهروندان، تبلیغات، فعالیت های سفیران طرح ، برنامه ریزی های شهرداران نواحی ۹ گانه و …. بررسی و راهکارها و دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/