تلاش برای ارتقای کیفیت زیست شهری در پردیسان قم
تلاش برای ارتقای کیفیت زیست شهری در پردیسان قم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا مظفری امروز_ سه‌شنبه چهارم مهرماه_ در آئین معارفه مدیران جدید شهرداری قم که در سالن رضوان شهرداری مرکز برگزار شد اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در منطقه پردیسان ایجاد رفاه و امکانات بهتر برای مردم این منطقه است. وی با اشاره به تاریخچه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا مظفری امروز_ سه‌شنبه چهارم مهرماه_ در آئین معارفه مدیران جدید شهرداری قم که در سالن رضوان شهرداری مرکز برگزار شد اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در منطقه پردیسان ایجاد رفاه و امکانات بهتر برای مردم این منطقه است.

وی با اشاره به تاریخچه این منطقه و ویژگی‌های منحصر به فرد آن افزود: برنامه‌ریزی برای ارتقای کیفیت زیست شهری در منطقه پردیسان از موضوعاتی است که مورد توجه قرار دارد.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به اینکه انسجام خوبی در مجموعه شهرداری قم وجود دارد گفت: هم افزایی در مجموعه مدیریت شهری می‌تواند موجب اقدامات اثربخش در مسیر کسب رضایت مردم شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از دغدغه‌ها در منطقه پردیسان پیگیری منافع مردم و سهم آنها از اراضی دولتی است تا بتوانیم سرانه‌های خدماتی را محقق کرده و کیفیت بهتری برای زیست شهری شهروندان بسازیم.

شهرداری قم به تمام تعهدات خودش در نهضت ملی مسکن عمل کرد

محمدحسین علی اکبری، مدیر منطقه یک شهرداری قم و مدیر سابق منطقه هشت نیز در این جلسه با اشاره به تجربه ۲۰ ماهه خود در پردیسان گفت: با پیگیری‌هایی که انجام شد، شهرداری منطقه هشت به جایگاه واقعی خود نزدیک شده است.

وی با اشاره به اینکه حقوق زیادی از شهروندان در اراضی پردیسان نهفته است که باید از سوی مدیریت شهری پیگیری شود گفت: این اتفاق در حال انجام است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم به همکاری شهرداری در ساخت مسکن ملی در اراضی الحاق شده پردیسان اشاره کرد و افزود: شهرداری قم به تمام تعهدات خودش در این زمینه عمل کرده است.