تاکید رئیس کمیسیون شهرسازی شورا بر مدیریت معابر پیاده رو
تاکید رئیس کمیسیون شهرسازی شورا بر مدیریت معابر پیاده رو

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر مهدی عباسی در یکصد و هشتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران از همین حالا باید لایروبی انهار را آغاز کند، اظهار کرد: اگر این اقدام انجام نشود شاهد آب گرفتگی خواهیم بود که زیبنده شهر ما نیست. وی با اشاره […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر مهدی عباسی در یکصد و هشتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران از همین حالا باید لایروبی انهار را آغاز کند، اظهار کرد: اگر این اقدام انجام نشود شاهد آب گرفتگی خواهیم بود که زیبنده شهر ما نیست.

وی با اشاره به سد معبر صنوف، یادآور شد: چطور اجازه می‌دهیم که در نمایشگاه‌های خودرو، یک و نیم لاین خیابان با خودروها اشغال شود که به نوعی تفاخر و تکاثر است و علاوه بر اینکه حقوق مردم تضییع می شود به نوعی رخ کشیدن دارایی افراد معدودی است.

عباسی تأکید کرد: تقاضای بنده این است، از این موضوع به هیچ عنوان کوتاه نیایند؛ پیاده رو محل تردد افراد است ما می‌بینیم برخی رستوران‌ها پیاده رو را اشغال کرده‌اند و مردم ناچارند در خیابان تردد کنند و جان آنها در خطر خواهد بود. خواهش می‌کنیم این موضوع به شکل شایسته‌ای رفع شود.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در ورودی بازار یا دست فروشان ایستاده‌اند یا موتورسیکلت در آن پارک شده است، گفت: با وجود اقداماتی که انجام شده، راهی برای تردد باقی نمانده است.

وی در خصوص ترمیم حقوق کارکنان گفت: بنده نامه ای ارسال کردم و پاسخ هایی نیز داده شد اما بنده آنچنان که باید متوجه پاسخ ها نشدم.

انتهای پیام/