برگزاری جلسه مشترک معاون خدمات شهری تبریز با معاون و مدیران نواحی منطقه ۵
برگزاری جلسه مشترک معاون خدمات شهری تبریز با معاون و مدیران نواحی منطقه ۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، جلسه مشترک معاون خدمات شهری شهرداری تبریز با معاون خدمات شهری منطقه ۵ و شهرداران نواحی سه گانه برگزار شد. به گزارش شهریار، این جلسه با هدف ارتقای همکاری بین واحدهای مختلف در راستای سیاست ناحیه محورو پیشرفت امور برگزار شد. لایروبی کانالهای روپوشیده از دیگر موارد مطرح شده […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

جلسه مشترک معاون خدمات شهری شهرداری تبریز با معاون خدمات شهری منطقه ۵ و شهرداران نواحی سه گانه برگزار شد.

به گزارش شهریار، این جلسه با هدف ارتقای همکاری بین واحدهای مختلف در راستای سیاست ناحیه محورو پیشرفت امور برگزار شد.

لایروبی کانالهای روپوشیده از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود که مقرر شد پاکسازی و شستشوی کانالها که از تاریخ دوم شهریور ماه شروع شده تداوم یابد و کانالهایی که نیاز به لایروبی دارند شناسایی و در قالب خدمات محله‌ای و بودجه عمرانی توسط نواحی لایروبی اقدام شود.

با توجه به معضل سگهای بلاصاحب مقرر شد عملیات جمع آوری و زنده‌گیری همراه با مستندسازی انجام شود.

در ادامه این جلسه مقرر شد در خصوص طعمه‌گذاری و سم‌پاشی قطعات خالی اقدام لازم جهت قسمت‌های باقیمانده انجام شده و نتیجه اقدامات جمع‌بندی و ارایه شودت.

تنظیم و بررسی صورت وضعیت‌های خدمات شهری و همچنین نظارت بر آیتم‌های اجرایی خدمات شهری، با جدیت بیش از پیش و با همکاری شهرداران نواحی و ناظرین خدمات شهری از دیگر مصوبات این جلسه بود.

در انتهای جلسه  مقرر شد در خصوص تعمیر باکس‌های سطح حوزه با جدیت اقدام و تمامی باکسهای معیوب تعمیر شده و پیمانکاران در اسرع وقت نسبت به تهیه چرخ باکس‌ها اقدام کنیم.