تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری شیراز و نجف منعقد شد
تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری شیراز و نجف منعقد شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، محمدحسن اسدی در راستای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری کلانشهر شیراز و شهرداری نجف در حاشیه برپایی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس به میزبانی این کلان شهر، اظهار کرد: در حاشیه این نمایشگاه بین‌المللی که با حضور جمع زیادی از مسئولین، مدیران و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، محمدحسن اسدی در راستای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری کلانشهر شیراز و شهرداری نجف در حاشیه برپایی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس به میزبانی این کلان شهر، اظهار کرد: در حاشیه این نمایشگاه بین‌المللی که با حضور جمع زیادی از مسئولین، مدیران و بخش‌های خصوصی و میهمانان کشورهای خارجی برگزار شد، پس از دیدار و مذاکرات صورت گرفته با شهردار نجف، تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری شیراز و شهرداری نجف منعقد شد.

وی در تشریح موضوعات این تفاهم‌نامه افزود: مفاد این تفاهم نامه در قالب مجموعه اقدامات مشترکی است که می‌توان از ظرفیت‌های دو شهر استفاده کرد.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های کلانشهر شیراز در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری همچون خدمات شهری، ترافیک، سیما، منظر و فضای سبز، دفع پسماند و بازیافت و سایر امورات فنی و عمرانی است که می‌تواند دانش فنی و امکانات مدیریت شهری این کلان‌شهر را در اختیار شهرداری شهر مقدس نجف قرار دهد.

اسدی اظهار کرد: امید است این تفاهم‌نامه، فصل مشترک و یک ارتباط برای این دو شهر مذهبی و دینی باشد و خیر و برکات برای مردم به همراه داشته باشد.

توسعه ارتباطات مشترک بیشتر میان شهر شیراز و نجف

عدی عبدالصاحب طویر الخالدی شهردار نجف اشرف نیز در این خصوص از حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس به میزبانی کلان شهر شیراز ابراز خرسندی و اظهار کرد: این حضور منجر به انعقاد تفاهم‌نامه مشترک میان شهرداری شیراز و نجف در حوزه‌های مختلف شد.

وی در تشریح این حوزه‌ها افزود: این تفاهم‌نامه در قالب توسعه موضوعات حمل و نقل و ترافیک، زیبا سازی شهری و موضوع مورد تأکید حوزه پسماند و بازیافت امضا شد.

شهردار نجف اشرف اظهار کرد: امید است این تفاهم نامه منجر به توسعه ارتباطات مشترک بیشتر میان مردم شهر شیراز و نجف باشد و با این ارتباطی که شکل گرفته است بتوانیم در حوزه‌های بیشتر با یکدیگر مشارکت و تعامل داشته باشیم.