از ساماندهی خیابان ولیعصر(عج) تا حل مشکلات روزانه شهروندان با طرح تحولی ۲۰گانه
از ساماندهی خیابان ولیعصر(عج) تا حل مشکلات روزانه شهروندان با طرح تحولی ۲۰گانه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق عباس شعبانی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت هفته بسیج، از پروژه های آغاز شده و در حال انجام در این منطقه با همراهی جمعی از مدیران شهری بازدید به عمل آورد. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق عباس شعبانی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت هفته بسیج، از پروژه های آغاز شده و در حال انجام در این منطقه با همراهی جمعی از مدیران شهری بازدید به عمل آورد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهر تهران با اشاره به رویکردهای طرح تحولی ۲۰ گانه علت تدوین این طرح را حل مشکلات روزانه شهروندان در سریع ترین زمان ممکن مطرح کرد و افزود: روند رایج کنونی پاسخگوی نیازهای شهروندان در اداره امور شهر نیست، لذا این طرح با رویکرد تحول در زمینه خدمت رسانی به مناطق ۲۲ گانه ابلاغ شد.

شعبانی در ادامه گفت: حل مشکلات مربوط شهر نیازمند فعالیت شبانه روزی است و این امر تنها زمانی محقق خواهد شد که با بازدیدهای مستمر و پیگیرانه امور را احصاء و رفع کنیم و در نهایت شهروندان در شهر شاهد آراستگی و نظم خواهند بود.

وی افزود: طرح تحولی ۲۰ گانه نقطه عطفی برای شهروندان جهت ارزیابی عملکرد مدیریت شهری است، لذا باید همه ی اهتمام خود را در راستای هرچه بهتر این طرح بکار گیریم.

معاون هماهنگی و امور مناطق با بیان اینکه بودجه اختصاص یافته به این طرح مقدار قابل توجهی است، گفت: با مدیریت صحیح قادر خواهیم بود شهروندان را از برکات اجرای صحیح این طرح بهره مند کنیم.

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۶ در ادامه با ارائه گزارشی  از ویژگی ها و شاخص های مهم این منطقه از ایجاد داشبورد مدیریتی ویژه طرح تحولی ۲۰ گانه در این منطقه خبر داد و افزود: به کمک این سیستم برخط مدیریتی قادر خواهیم بود به صورت برخط و همزمان موضوعات در حال انجام طرح تحولی ۲۰ گانه را در این منطقه رصد و پیگیری کنیم.

شهردار منطقه۶ با بیان اینکه احداث شبکه جمع آوری آب های سطحی در این منطقه و ساماندهی خیابان حضرت ولیعصر(عج) از موضوعات مهم و اولویت دار در این منطقه است، گفت: موضوع احداث پاتوق های محلی ویژه سالمندان با توجه به نیازهای شهروندان و احداث پارکینگ بیمارستان شریعتی و تکمیل پروژه احداث پارکینگ در بیمارستان امام خمینی(ره) از موضوعاتی است که همزمان در حال پیگیری و انجام است.

روحانی با اشاره به آمار ۸ ماهه اول صدور پروانه ساختمانی در سال ۱۴۰۲ از برابری میزان این آمار با میزان صدور پروانه ساختمانی در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ خبرداد و افزود: پروژه احداث جایگاه های سوخت موقت در این منطقه از موارد مهمی است که تاکنون ۳ جایگاه احداث و ۲ جایگاه دیگر نیز در ماه های آتی در این منطقه احداث خواهد شد.

وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲هم با همراهی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه ضمن حضور در این جلسه گزارشاتی را از رفع نواقص و پیگیری ویژه معضلات شهری مطرح شده در نظارت ستادی منطقه ۱۲ در هفته گذشته ارائه و از احصاء ۶۰۰۰ نقطه در طی بازدیدهای ۳۶۰ درجه در محدوده این منطقه خبر داد و بیان کرد: طی ماه های آتی با برنامه ریزی های صورت گرفته موارد فوق پیگیری و رفع خواهد شد.

انارکی محمدی افزود: تغییر نگاه شهرداران مناطق و نواحی و معاونین به شهر از جمله اموری است که با کمک طرح تحولی ۲۰ گانه در شهر تهران محقق خواهد شد.

وی در ادامه از رفع نواقص مربوط به ماشین آلات خدمات شهری در این منطقه خبر داد.

در ادامه این جلسه مهدی شریفیان، مدیرکل برنامه ریزی و سرمایه انسان، سید محمد فیاض مدیر کل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران و محمد امیرآبادی مدیرکل دفتر پایش کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد گزارشاتی را درخصوص وضعیت پروژه های منطقه ۶ در حوزه های مختلف ارائه و رسیدگی به وضعیت آسفالت در معابر فرعی و ارتقاء وضعیت تحول سخت افزاری و کالبدی(شهر الگو) در این منطقه را خواستار شدند. ضکمن اینکه بر رسیدگی به وضعیت پیام های شهروندان در سامانه ۱۳۷ توسط منطقه تاکید شد.

براساس این گزارش معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با حضور در منزل مادر شهیدان  زینالی به دیدار و دلجویی از این مادر شهیدان ارجمند پرداخت.

انتهای پیام/