تذکرات صنفی در محله انبارنفت ادامه دارد
تذکرات صنفی در محله انبارنفت ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار این منطقه اعلام کرد: عوامل اجرایی منطقه ۱۱ طی روزهای گذشته در چند نوبت همراه عوامل انتظامی و شهربان معبربان در محدوده بازار مواد غذایی انبارنفت حاضر شدند و تذکرات لازم را برای تسهیل تردد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار این منطقه اعلام کرد: عوامل اجرایی منطقه ۱۱ طی روزهای گذشته در چند نوبت همراه عوامل انتظامی و شهربان معبربان در محدوده بازار مواد غذایی انبارنفت حاضر شدند و تذکرات لازم را برای تسهیل تردد مردم در پیاده‌رو به اصناف دادند تا طرح انضباط شهری در این محدوده به اجرا درآید.

سیدامین طباطبایی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در این زمینه گفت: این طرح از ۵ ماه گذشته شروع شده و نیروهای ما حسب دستور شهردار منطقه مداوم در محدوده هستند.

طباطبایی ضمن ابراز تأسف از بی‌توجهی برخی کسبه به حقوق شهروندان افزود: مطابق قانون در صورت بی‌توجهی به تذکرات شفاهی و کتبی نسبت به پلمب واحدها اقدام خواهد شد.

وی همچنین هشدار داد: مغازه‌دارانی که حین تخلیه بار، پیاده‌رو را سد می‌کنند و سبب ترافیک و سدمعبر می‌شوند، تذکر و اخطار می‌گیرند.

طباطبایی همچنین بیان کرد: حین اجرای طرح، شهروندان همراهی می‌کنند و لزوم توجه کسبه نیز مهم است، با این حال ما مطابق وظیفه هرجا که لازم باشد، اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/