۸ کیلومتر از حاشیه بزرگراه شهید یاسینی پاکسازی شد
۸ کیلومتر از حاشیه بزرگراه شهید یاسینی پاکسازی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳،  محمد هادی علی‌احمدی گفت: همزمان با اجرای  نگهداشت شهر در آخرین پنجشنبه بهمن ماه، عملیات رفت و روب و پاکسازی بخشی از حاشیه بزرگراه شهید یاسینی با فعالیت ۱۰۸ کارگر خدمات شهری و فضای سبز و استفاده از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳،  محمد هادی علی‌احمدی گفت: همزمان با اجرای  نگهداشت شهر در آخرین پنجشنبه بهمن ماه، عملیات رفت و روب و پاکسازی بخشی از حاشیه بزرگراه شهید یاسینی با فعالیت ۱۰۸ کارگر خدمات شهری و فضای سبز و استفاده از ماشین آلات و تجهیزات اجرایی شد. 
او افزود: این اقدام در پی بارش های روز گذشته و نشستن برف در روی زمین صورت گرفت و ۸ کیلومتر از حاشیه اتوبان پاکسازی شده است.
شهردار منطقه۱۳ اظهار داشت: همچنین، باغچه های حاشیه بزرگراه شهید یاسینی و رفیوژ فضای سبز با اقداماتی مانند جمع آوری نخاله و برداشت خاک اضافی، حذف علف هرز و.. ساماندهی شد .
این طرح با نظارت معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، شهردارناحیه۴ و رئیس اداره خدمات شهری منطقه صبح امروز پنجشنبه ۲۷ بهمن ماه به اجرا در آمد .

انتهای پیام