بوستان نهج‌البلاغه میزبان قهرمانان شهر بود
بوستان نهج‌البلاغه میزبان قهرمانان شهر بود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، اکرم رجای معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه در طرح خیابان ورزش که جمعی از شهروندان ورزشکار در آن حضور داشتند، اظهار کرد: توسعه ورزش همگانی، یک ضرورت و عامل مهم در ارتقای شاخص‌های اجتماعی همچون نشاط و شادابی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، اکرم رجای معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه در طرح خیابان ورزش که جمعی از شهروندان ورزشکار در آن حضور داشتند، اظهار کرد: توسعه ورزش همگانی، یک ضرورت و عامل مهم در ارتقای شاخص‌های اجتماعی همچون نشاط و شادابی فردی و اجتماعی، افزایش امید به زندگی و سلامت افراد در جامعه است که در همین راستا مسابقات قهرمان شهر۲ برگزارشد.

معاون شهردار منطقه ۲ با اشاره به اینکه شهروندان با شرکت در این مسابقات در ۱۰ رشته ورزشی به رقابت می پردازند، گفت: مسابقات در سطح محلات اجرا و اختتامیه آن  امروز در قالب خیابان ورزش برگزار شد و نفرات برتر محلات  در مسابقات منطقه ای به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در ارتقای نشاط و سلامت شهروندان با تقویت برنامه های ورزشی، ادامه داد: با هدف ایجاد محیط های مناسب برای انجام حرکات ورزشی و تشویق و ترویج فرهنگ ورزش همگانی بین شهروندان، ایستگاه  های ورزش شهروندی در بوستان های منطقه فعال است.

رجای افزود: ایستگاه های ورزش شهروندی  ویژه بانوان و آقایان در دو شیفت صبح و عصر پذیرای شهروندان علاقمند به ورزش است و شهروندان می توانند برای ورزش به این ایستگاه ها مراجعه و به صورت گروهی با حضور مربیان متخصص ورزش کنند. به منظور تقویت سرانه های ورزشی محلات ، زمین های چمن مصنوعی در محلات آماده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/