مزین شدن معابر بزرگراهی قطب گردشگری پایتخت با ده طرح فرش گل
مزین شدن معابر بزرگراهی قطب گردشگری پایتخت با ده طرح فرش گل

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمد حسن فصیح گفت: باتوجه به آغاز فصل بهار اجرای طرح گل فرش به همت اداره فضای سبز منطقه و با مشارکت شهرداری ناحیه دو در حاشیه بزرگراه آزادگان این منطقه به اجرا در خواهد آمد. معاون خدمات […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمد حسن فصیح گفت: باتوجه به آغاز فصل بهار اجرای طرح گل فرش به همت اداره فضای سبز منطقه و با مشارکت شهرداری ناحیه دو در حاشیه بزرگراه آزادگان این منطقه به اجرا در خواهد آمد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ ادامه داد: باتوجه به اینکه در ایام نوروز حجم قابل توجهی از هموطنان از بزرگراه آزادگان تردد خواهند داشت رسیدگی به فضای سبز و زیباسازی محیطی در دستور کار این معاونت قرار دارد.

وی افزود: به منظور حفظ و ارتقای آراستگی و سلامت شهر و فضای سبز و داشتن شهری زیبا طراحی فرش گل با گلهای بنفشه در نقاط مختلف بزرگراه آزادگان شمال به جنوب و جنوب به شمال با طراحی گوناگون اجرا شده است.معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار منطقه عنوان کرد: تمامی میادین منطقه ۲۲ مورد کاشت گل جدید از جمله از نوع بنفشه و شب بو به عنوان گل های فصلی قرار گرفته اند.

انتهای پیام/