تداوم اجرای پروژه فرامنطقه‌ای تقاطع غیر همسطح قراملک با ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی
تداوم اجرای پروژه فرامنطقه‌ای تقاطع غیر همسطح قراملک با ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۲ تبریز از تسریع اجرای پروژه فرامنطقه ای تقاطع غیرهمسطح قراملک خبر داد گفت: این پروژه طبق زمان بندی و با ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست. به گزارش شهریار، موسی علی پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: برای احداث این تقاطع غیرهمسطح تاکنون ۵۱ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۲ تبریز از تسریع اجرای پروژه فرامنطقه ای تقاطع غیرهمسطح قراملک خبر داد گفت: این پروژه طبق زمان بندی و با ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

به گزارش شهریار، موسی علی پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: برای احداث این تقاطع غیرهمسطح تاکنون ۵۱ حلقه شمع گذاری شده، سه مورد فونداسیون پروژه عملیاتی شده و احداث دو پایه اصلی این روگذر به اجرا درآمده و فعالیت در جبهه کاری ضلع غربی پروژه ادامه دارد.

شهردار منطقه ۲، اعتبار اولیه پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک را ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و درباره مشخصات فنی پروژه افزود: این پل روگذر در ۶۰۰ متر طول و عرض ۲۱ متر، در ۷ پایه و دارای ۱۰۶ شمع خواهد بود.

وی تصریح کرد: برخی مشکلات اجرایی از قبیل جابجایی درختان واقع در مسیر اجرای پروژه و جابجایی فیبر نوری آن رفع شده و در حال رایزنی برای جابجائی لوله گاز و کابل های فشار قوی برق در قسمتی از پروژه و در ضلع شمالی آن با سازمان های مرتبط هستیم.

شهردار منطقه ۲، احداث تقاطع غیرهمسطح قراملک را در رفع ترافیک شهری بلوار کارگر و در راستای شمال و جنوب مسیر بسیار تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: این پل روگذر بصورت دو طرفه و برگرفته از تکنولوژی پیش ساخته و معماری خاص، دارای دهانه های طولانی تری نسبت به پل های مشابه خواهد بود.