دیوارنگاری مدارس منتخب منطقه ۲۲ با رنگ و بوی مهر
دیوارنگاری مدارس منتخب منطقه ۲۲ با رنگ و بوی مهر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، علی بخشی در این خصوص اظهار کرد: به مناسبت بازگشایی مدارس و طرح استقبال از مهر عملیات رنگ آمیزی دیوارها، درب های ورودی و المان‌های مدارس منتخب منطقه در راستای ایجاد زیبایی‌های بصری و بهینه سازی نمای شهری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، علی بخشی در این خصوص اظهار کرد: به مناسبت بازگشایی مدارس و طرح استقبال از مهر عملیات رنگ آمیزی دیوارها، درب های ورودی و المان‌های مدارس منتخب منطقه در راستای ایجاد زیبایی‌های بصری و بهینه سازی نمای شهری توسط اداره زیباسازی منطقه انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح حدود ۷۰۰ متر مربع از دیوارهای مدارس با طرح‌ها و رنگ‌های شاد نقاشی و رنگ آمیزی شد؛ خاطر نشان کرد: در راستای رفع نازیبایی‌های بصری رنگ‌آمیزی دیواری با پاکسازی و حذف زواید بصری از دیواره‌ها و جداره‌ها در مدارس منتخب سطح منطقه انجام شد و پیش بینی می شود تا پایان اجرای طرح سایر مدارس نیز رنگ آمیزی شوند.

در این راستا خداوردی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ نیز اعلام کرد: به منظور برنامه ریزی جهت آماده سازی شهر برای آغاز ماه مهر و همچنین برای خدمات دهی مطلوب تر به دانش آموزان جلسه ستاد استقبال از مهر در حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه برگزار شد.

وی تصریح کرد: از آنجایی که بازگشایی مدارس مصادف با هفته دفاع مقدس است، نیازمند برنامه‌ریزی مطلوب و منسجم در این زمینه هستیم.

خداوردی یادآور شد: در این جلسه شرح وظایف هر یک از واحدهای اجرایی جهت هرچه بهتر اجرا شدن این طرح از جمله اجرای زنگ مهر، برنامه‌های ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مهر اولی ها، پویش سوال شهردار، برگزاری طرح زنگ شهر آماده، دوام آموزشی، تورهای تفریحی و …. تشریح شد.

انتهای پیام//