ارسال بیش از ۱۵ هزار پیامک به شهروندان منطقه ۵ در طرح “من شهردارم”
ارسال بیش از ۱۵ هزار پیامک به شهروندان منطقه ۵ در طرح “من شهردارم”

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، طرح “من شهردارم” با هدف جلب مشارکت‌های اجتماعی شهروندان در مدیریت و پیشرفت شهر تدوین شد. ابراهیم معصومی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی منطقه ۵ گفت: این طرح یکی از اولین اقدامات شهرداری تهران در راستای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، طرح “من شهردارم” با هدف جلب مشارکت‌های اجتماعی شهروندان در مدیریت و پیشرفت شهر تدوین شد.

ابراهیم معصومی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی منطقه ۵ گفت: این طرح یکی از اولین اقدامات شهرداری تهران در راستای دموکراسی مشارکتی و جلب مشارکت شهروندان در سیاست گذاری و مدیریت شهر است.

وی افزود: سال گذشته شاهد استقبال گسترده شهروندان تهرانی از این طرح بودیم و حدود نیم میلیون نفر در این طرح به کمک مدیریت شهری آمدند و به همین دلیل امسال این طرح با جدیت و دقت بیشتری عملیاتی خواهد شد.

معصومی در پایان یادآور شد: روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ضمن تشکر از مشارکت شهروندان در طرح “من شهردارم۱”، با ارسال بیش از ۱۵ هزار پیامک به شهروندان منطقه ۵، از آنها خواست برای مشارکت در پروژه های عمرانی، خدماتی و اجتماعی محله خود برای سال آتی در قالب طرح “من شهردارم ۲” پروژه های مد نظر خود را برای عملیاتی شدن به مدیریت شهری منطقه ۵ معرفی کنند.

انتهای پیام /