تبادل افکار و اطلاعات در نمایشگاه فن‌نما/ نگاه ما باید تولید محصولات جهانی باشد
تبادل افکار و اطلاعات در نمایشگاه فن‌نما/ نگاه ما باید تولید محصولات جهانی باشد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود حقیقت‌سرشت امروز _دوشنبه دهم مهرماه_ در آئین افتتاح نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری فن نما اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه ملی فن نما کاری بود که بدون مطرح کردن نام شکل گرفت و امیدواریم در ادامه مسیر بدون اینکه نامی از کسی برده شود، گام‌های […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود حقیقت‌سرشت امروز _دوشنبه دهم مهرماه_ در آئین افتتاح نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری فن نما اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه ملی فن نما کاری بود که بدون مطرح کردن نام شکل گرفت و امیدواریم در ادامه مسیر بدون اینکه نامی از کسی برده شود، گام‌های خوبی برای مردم شهر و کشورمان برداریم.

وی افزود: حضور ۱۰۰ شرکت فناور و دانش‌بنیان در ۹ حوزه فناوری اتفاق بسیار ارزشمندی است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: یکی از اهداف نمایشگاه تبادل افکار و اطلاعات است، البته به‌روز بودن تکنولوژی موضوع مهمی است که باید به آن مسلط باشیم و به مزیت رقابتی‌بودن فعالیت‌ها نیز توجه ویژه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: یکی از مزیت‌های رقابتی بودن کیفیت است، بنابراین باید برند ایران در جهان شناخته شده باشد و نگاه جهانی داشته باشیم و به سمتی پیش رویم که بتوانیم در حوزه کیفیت نیز گام برداریم.

حقیقت‌سرشت تاکید کرد: در دوران تحریم اتفاقات خوبی در افزایش تولید رخ داد، سه عامل مهم در تولید، کیفیت قیمت و ظرفیت است که باید مورد توجه قرار گیرد و در این حوزه‌ها حرکت کنیم که امیدواریم به برکت برگزاری این نمایشگاه‌ها جهت‌های کیفیتی و قیمتی را در کشور به جریان بیندازیم.

وی افزود: نگاه ما باید تولید محصول ناب و جهانی باشد و به صاحبان تکنولوژی تبدیل شویم، در حوزه‌ای که فعالیت می‌کنیم، اجازه ندهیم رقبای خارجی حضور پیدا کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در تمام حوزه‌ها در مسیر تولید و اقتصاد حرکت کنیم.