تردد روان در بزرگراه‌ها و معابر بارانی منطقه ۱۹ با گشت‌زنی و کنترل مستمر
تردد روان در بزرگراه‌ها و معابر بارانی منطقه ۱۹ با گشت‌زنی و کنترل مستمر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی با اشاره به اینکه آب های سطحی از مناطق بالای شهر به سمت جنوب شهر سر ریز می شوند و در هنگام بارندگی حجم آب افزایش می یابد بیان کرد: با رصد منظم و برنامه ریزی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی با اشاره به اینکه آب های سطحی از مناطق بالای شهر به سمت جنوب شهر سر ریز می شوند و در هنگام بارندگی حجم آب افزایش می یابد بیان کرد: با رصد منظم و برنامه ریزی شده و نظافت جوی ها، کانال ها و مسیل ها از آبگرفتگی های های احتمالی که گاها منجر به بسته شدن معابر می شود جلوگیری شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات اصلی پیشگیری از آبگرفتگی جمع آوری زباله در جوی ها و نهرها است افزود: در همین راستا بازدید های مستمری از معابر با احتمال آبگرفتگی انجام و این مسائل رصد و مرتفع می شود. ضمن اینکه نیروهای تعیین شده برای استقرار در این محدوده ها با تأمین تجهیزات مورد نیاز در نقاط حساس در آماده باش کامل هستند.

به گفته این مسئول پیش از این نیز اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آب ماندگی های احتمالی در معابر این منطقه صورت گرفته که از جمله آن ها لایروبی مستمر انهار روباز و روبسته برای هدایت آب های سطحی و رفع مشکل برخی از چاه های جذبی از طریق احداث نهر و لوله گذاری بوده است.

نایبی گفت: نیروهای خدمات شهری و عوامل اجرایی نواحی در قالب اکیپ های عملیاتی و لایروبی به صورت آماده باش در معابر پر تردد و اصلی منطقه حضور یافته اند تا خللی در تردد شهروندان به وجود نیاید.

انتهای پیام /