تجلیل از بسیجیان و خانواده معظم شهدای محله ولی‌عصر(عج) در منطقه ۱۵
تجلیل از بسیجیان و خانواده معظم شهدای محله ولی‌عصر(عج) در منطقه ۱۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار این منطقه ضمن گرامیداشت هفته بسیج و ضرورت حفظ نام و یاد شهیدان به عنوان تکلیف همگانی، گفت: اجر خانواده شهدا را کمتر از خود شهید نمی‌دانیم. شهید محور فداکاری است، اما صبر همسران، پدران […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار این منطقه ضمن گرامیداشت هفته بسیج و ضرورت حفظ نام و یاد شهیدان به عنوان تکلیف همگانی، گفت: اجر خانواده شهدا را کمتر از خود شهید نمی‌دانیم. شهید محور فداکاری است، اما صبر همسران، پدران و مادران شهدا نیز ستودنی است.

شهردار منطقه ۱۵ در ادامه با اشاره به ضرورت ارتقای سواد رسانه در برخورد با هجمه های دشمنان، افزود: امروزه دشمن با جنگ ترکیبی پا به میدان گذاشته که تنها راه مقابله و پیروزی در این جنگ نیز  ارتقای سواد رسانه و افزایش آگاهی است.  

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمودوند فرمانده بسیج مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم به سخنرانی با محوریت بسیج، روحیه بسیجی گری، پیشرفت های نظامی و جنایات جنگی و وحشیانه و نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه به سخنرانی پرداخت.

سرودخوانی گروه سرود کودکان، اجرای حرکات رزمی – ورزشی، تجلیل از بسجیان پایگاه بسیج مسجد حسینی و خانواده معظم شهدای محله ولی عصر (عج) از جمله برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/