طرح نوماند در منطقه ۹ اجرایی شد
طرح نوماند در منطقه ۹ اجرایی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار این منطقه با اشاره به چرخه تولید پسماند و کمک به حفظ محیط زیست گفت: شهروندان تهرانی می‌توانند با نصب سوپراپلیکیشن شهروندی و مراجعه به بخش نوماند، درخواست خود را برای تحویل و فروش […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار این منطقه با اشاره به چرخه تولید پسماند و کمک به حفظ محیط زیست گفت: شهروندان تهرانی می‌توانند با نصب سوپراپلیکیشن شهروندی و مراجعه به بخش نوماند، درخواست خود را برای تحویل و فروش پسماندهای خشک ثبت و روز و ساعت مراجعه ناوگان دریافت پسماند را طبق زمان‌بندی دلخواه خود اعلام کنند.

مرتضوی افزود: شهروندان با استفاده از موجودی کیف پول‌شان که ما به‌ازای تحویل پسماند خشک شارژ می‌شود، می‌توانند از میادین میوه و تره بار شهرداری تهران خرید و همچنین کارت بلیت مترو خود را شارژ کنند.

وی خاطر نشان کرد: خرید مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک، خرید از فروشگاه های منتخب شهروند و همچنین پرداخت کرایه تاکسی نیز از دیگر خدماتی است که شهروندان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: همچنین شهروندان می‌توانند هزینه تفکیک و تحویل دریافتی پسماندشان را از طریق کارت بانکی عضو شبکه شتاب به کارت خود واریز کنند.

شهردار منطقه ۹ در پایان گفت: شهروندان می‌توانند مبلغ دریافتی بابت تحویل پسماندهای تفکیکی‌شان را به خیریه‌ها اهدا و در امور حمایت از نیازمندان و بیماران مشارکت کنند.

انتهای پیام/