کاشت ۵۰۰ اصله نهال به یاد مادر خانواده
کاشت ۵۰۰ اصله نهال به یاد مادر خانواده

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهرداری تبریز، پیشنهاد پسندیده یکی از شهروندان تبریزی مبنی بر کاشت ۵۰۰ اصله نهال در احسان برای نکوداشت یاد عزیز از دست رفته‌شان را اجابت کرد. به گزارش شهریار، طی بدعتی حسنه، سعید جلالی و فرزندانشان، که از خیران بنام تبریز هستند، پیشنهاد کاشت ۵۰۰ اصله نهال و ایجاد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهرداری تبریز، پیشنهاد پسندیده یکی از شهروندان تبریزی مبنی بر کاشت ۵۰۰ اصله نهال در احسان برای نکوداشت یاد عزیز از دست رفته‌شان را اجابت کرد.

به گزارش شهریار، طی بدعتی حسنه، سعید جلالی و فرزندانشان، که از خیران بنام تبریز هستند، پیشنهاد کاشت ۵۰۰ اصله نهال و ایجاد فضای سبزی به نام «باغ خاطره‌ها» برای زنده نگاه داشتن یاد مادر خانواده کرده‌اند.

با هماهنگی‌های صورت گرفته بر مبنای پیشنهاد این خانواده برای مشارکت در ایجاد فضای سبز و موافقت شهرداری تبریز و با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، نسبت به شناسایی محل، آماده‌سازی و تعیین گونه‌های مطلوب درختان اقدام شده و قرار است در راستای هم افزایی خیرخوانه برای اجرایی شدن بیشتر کاربری های سبز طرح تفصیلی در پانزدهم اسفندماه همزمان با روز درختکاری ۵۰۰ اصله نهال کاشته و یک فضای سبز عمومی برای شهروندان تبریزی ایجاد شود.

این اقدام جدید، باقیات الصالحاتی است که طی آن برای اولین بار، فتح بابی برای فعالیت‌های انسان‌دوستانه در جهت شادی روح عزیزان از دست رفته در تبریز صورت می‌گیرد و امید آن می‌رود چنین گام‌های پرمعنی و حیات بخش، سرمشق و الگویی نیکو در میان جامعه شهری تبریز و دیگر شهرها فراهم آورد.

چنین اقدامی ضمن تقویت ریه های تنفسی شهر، به یاد آنکه حیات خود را در دنیای مادی وداع می‌گوید، سرزندگی، دعای خیر و حیات اجتماعی را به شهر به عنوان یک موجود زنده می بخشد و بدیهی است آثار و برکات آن تا سالیان متمادی برقرار خواهد بود و شهرداری تبریز ضمن ستودن اقدام این خانواده محترم، استقبال خود را از مشارکت‌های این چنینی با اهداف خیر و ترویج فرهنگ متعالی و شایسته اعلام می‌دارد.