شناسائی ظرفیت‌های مردمی برای اجرای طرح «من شهردارم ۲» در منطقه ۲۰ انجام شد
شناسائی ظرفیت‌های مردمی برای اجرای طرح «من شهردارم ۲» در منطقه ۲۰ انجام شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ ابراهیم باقری در نشست تیم عملیاتی طرح من شهردارم ۲، با بیان اینکه این طرح یکی از ابرپروژه‌های مشارکتی در سطح شهر تهران است، یادآور شد: شهرداری تهران در سال گذشته شاهد مشارکت تعداد قابل توجهی از شهروندان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ ابراهیم باقری در نشست تیم عملیاتی طرح من شهردارم ۲، با بیان اینکه این طرح یکی از ابرپروژه‌های مشارکتی در سطح شهر تهران است، یادآور شد: شهرداری تهران در سال گذشته شاهد مشارکت تعداد قابل توجهی از شهروندان در این طرح بوده و پروژه‌های زیادی بر اساس نظرات مردم در بودجه سال ۱۴۰۲ قرار گرفت و به مرحله اجرا درآمد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه ۲۰ افزود: با توجه به تجربیات سال گذشته این طرح، بی شک امسال مشارکت پذیری شهروندان به صورت ملموس قابل مشاهده است.

علی محمد متولیان سرپرست معاونت امور اجتماعی فرهنگی منطقه با اشاره به ثبت ۱۵۹ پروژه منطقه در مرحله نظر سنجی نهایی این طرح گفت: ظرفیت‌های نواحی و ادارات زیر مجموعه معاونت اجتماعی شامل مساجد، مدارس، کانون‌های سلامت محور، بهزیستی، سرای محلات و… باید شناسایی و بررسی شود، تا بتوان مشارکت مردمی در طرح من شهردارم را به حداکثر رساند.

احمد محمدپور رئیس روابط عمومی منطقه با اشاره به اهمیت مشارکت مردمی در طرح من شهردارم و اطلاع رسانی گسترده مراحل اجرای طرح به شهروندان، اظهار داشت: با اجرای این طرح شهروندان می توانند از طریق اپلیکیشن موبایل یا سایت مربوطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص اولویت بندی و اجرای پروژه های توسعه محله ای و طرح های شهری مطرح نمایند.

وی افزود: در همین راستا تاکنون به منظور اطلاع رسانی برای مشارکت شهروندان علاوه بر ساخت موشن گرافی و کلیپ، بیش از ۱۴ هزار پیامک به شهروندان ارسال شده و همچنین سامانه «manshahrdaram.Tehran.ir» در نظر گرفته شده تا مردم پروژه شهری را به فراخور نیاز محلات معرفی و نظراتشان را با ما در میان بگذارند.

گفتنی است نشست تیم عملیاتی طرح من شهردارم ۲، با حضور سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، رئیس روابط عمومی منطقه، شهرداران نواحی و روسای ادارات برگزار شد.

انتهای پیام/