تبیین محورهای بیست‌گانه طرح تحول در شهرداری منطقه ۱۸ پایتخت
تبیین محورهای بیست‌گانه طرح تحول در شهرداری منطقه ۱۸ پایتخت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش  شهر  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، طی نشست طرح موسوم به تحول بیست گانه که با حضور محمد جواد خسروی شهردار و مدیران منطقه برگزار شد، مدیر کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران طی سخنانی به تشریح اهمیت طرح مذکور پرداخت و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش  شهر  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، طی نشست طرح موسوم به تحول بیست گانه که با حضور محمد جواد خسروی شهردار و مدیران منطقه برگزار شد، مدیر کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران طی سخنانی به تشریح اهمیت طرح مذکور پرداخت و اظهار داشت: این قبیل اقدامات که تحت عنوان طرح تحول ۲۰ گانه از آن یاد می شود، در زمره فعالیت ها و اقدامات جاری و ساری مدیریت شهری بوده که سر و شکل جدید تری به خود گرفته است. 

وی در ادامه با تمجید از وضعیت مطلوب پخش آسفالت در منطقه ۱۸ که از بسیاری از مناطق پایتخت پیشی گرفته، گفت:  یکی از محورهای اصلی تأکیدات شهردار تهران، پخش یک میلیون و دویست هزار تن آسفالت در شش ماهه اول و یک میلیون و هفتصد هزار تن در سال ۱۴۰۲ بوده است. 

این مقام مسئول همچنین با اشاره به سه محور اصلی مناطق و نواحی تابعه آنها در تهیه نقشه راهبردی طرح تحول بیست گانه تأکید کرد: واقعی بودن اقدامات، هماهنگی با اسناد بالا دستی و سیاست‌های معاونت های تخصصی از جمله مواردی است که می بایست مورد توجه قرار گرفته و آن را در تدوین نقشه طرح لحاظ کرد. 

وی همچنین با بیان این نکته که وضعیت منطقه ۱۸ در تکمیل پروژه های توسعه محلی و من شهردارم مطلوب بوده و می توان با قدری همت جایگاه کنونی را ارتقا بخشید، یاد آور شد: خدمت در مناطق جنوبی، فرصت مغتنمی است برای باقیات و صالحات و این منطقه فاکتورهای لازم را برای لذت بردن از کار و تلاش در شهرداری تهران را دارد. 

همچنین محمد جواد خسروی شهردار منطقه نیز در ابتدای این نشست توضیحات اجمالی پیرامون وضعیت پروژه های توسعه محلی و من شهردارم را ارائه و به استماع حاضرین رسانید. 

وی با اشاره به این نکته که تمام کارگاه های عمرانی پروژه های من شهردارم فعال بوده ، یاد آور شد: بزودی تمام ۴۹ پروژه مصوب در نخستین تجربه من شهردارم تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت. 

انتهای پیام /