۳۱۴ پروژه در حوزه خدمات شهری قم اجرایی می‌شود
۳۱۴ پروژه در حوزه خدمات شهری قم اجرایی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مهدی اصفهانیان مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کل پروژه‌های شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ در حوزه خدمات شهری و زیست محیطی، ۳۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۸۲ میلیارد تومان است که از این تعداد ۴۷ پروژه در حوزه معاونت خدمات شهری و فضای سبز با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مهدی اصفهانیان مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کل پروژه‌های شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ در حوزه خدمات شهری و زیست محیطی، ۳۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۸۲ میلیارد تومان است که از این تعداد ۴۷ پروژه در حوزه معاونت خدمات شهری و فضای سبز با اعتباری بالغ بر ۱۵۴ میلیارد تومان است.

وی بیان کرد: در همین راستا در ارزیابی که توسط معاونت برنامه‌ریزی انجام شد، در بین حوزه معاونت‌های شهرداری قم، حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست رتبه دوم ارزیابی عملکرد را در تیرماه سال جاری از آن خود کرد.

وی افزود: در ۵ ماهه نخست سال جاری، ۳۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان با محوریت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم اجرا شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم اظهار کرد: پروژه‌هایی در این زمینه در سطح مناطق هشتگانه با نظارت عالیه معاونت خدمات شهری در دست اقدام است.

وی گفت: این پروژه‌ها شامل پروژه‌های نقش برجسته، نورپردازی، طراحی و اجرای المان‌های شهری و طرح‌های التزام‌بخشی و حذف زوائد بصری بوده که در حال انجام است.

اصفهانیان مقدم تصریح کرد: در ۵ ماهه نخست سال جاری، ۳۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان با نظارت عالیه حوزه معاونت خدمات شهری و با محوریت سازمان سیما منظر و فضای سبز در سطح مناطق هشتگانه اجرا شد.