طرح استقبال از بهار در منطقه ۵ کرج آغاز شد
طرح استقبال از بهار در منطقه ۵ کرج آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، حسین عطایی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ عنوان کرد: این منطقه در نظر دارد با ارتقای کیفی و کمی خدمات در سطح شهر گام‌های مطلوبی را بردارد تا شهروندان و مسافران نوروزی شاهد جلوه متمایزی از منطقه باشند و طی ایام نوروز حس طراوت و شادابی همراه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

حسین عطایی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ عنوان کرد: این منطقه در نظر دارد با ارتقای کیفی و کمی خدمات در سطح شهر گام‌های مطلوبی را بردارد تا شهروندان و مسافران نوروزی شاهد جلوه متمایزی از منطقه باشند و طی ایام نوروز حس طراوت و شادابی همراه با حیات مجدد طبیعت در شهر نمایان شود.

عطایی ادامه داد: در این راستا نخستین جلسه ستاد استقبال از بهار با حضور معاونین و مسئولین مربوطه به‌منظور هماهنگی و ارائه خدمات بیش‌ازپیش به شهروندان و مسافرین و گردشگران برگزار شد .

وی در تشریح برنامه‌های ستاد استقبال از بهار افزود: زیباسازی فضاهای شهری، بازسازی مبلمان شهر، رفت‌وروب، پاک‌سازی، تنظیف معابر و نخاله برداری، شستشوی جداول و تابلوهای راهنمایی و علائم ترافیکی پل‌های عابر پیاده و مخازن مکانیزه سطح منطقه از اهم اقدامات این ستاد است که در راستای اقبال از بهار اجرایی خواهد شد.

عطایی، رنگ‌آمیزی جداول سطح معابر و تجدید خط‌کشی معابر و پایه‌های تابلوهای راهنمایی و رانندگی، لکه‌گیری و آسفالت معابر اصلی، ترمیم مسیرهای حفاری‌شده و لغو مجوز مربوط به حفاری و جلوگیری از حفاری ادارت خدمات رسان در معابر اصلی و فرعی همچنین تعویض و تعمیر باتومی های سطح منطقه را از دیگراقدامات منطقه در این راستا عنوان کرد.

این مسئول، تعویض کاشن تانک‌های سطح منطقه، بازسازی جداول فرسوده و کاشت گل‌های شب بو و بنفشه در بلوارها و عرصه‌های سطح منطقه، و اکاری و کاشت عرصه‌های خالی ورودی و خروجی‌های منطقه همچنین راه‌اندازی مجدد و راه‌اندازی آب‌نماها و رنگ‌آمیزی مبلمان پارک‌ها وتاسیسات و سرویس بهداشتی‌های سطح منطقه  را از اقداماتی برشمرد که تا پایان سال اجرایی خواهد شد.

عطایی اظهار داشت: با توجه به اینکه بلوار شهید شمس (۴۵ متری گلشهر) ازجمله مکان‌هایی است که در ایام پایان سال و نوروز از مکان‌های پرتردد شهروندان برای خرید وگشت واگذار می‌باشد، به‌منظور رفاه حال شهروندان اقدام به نصب ۱۰ عدد نیمکت بتنی طرح سنگی و ۱۰ عدد گلدان بتنی طرح سنگی در قالب طرح استقبال از بهار در این بلوار شده است.

سرپرست منطقه ۵ کرج خاطرنشان کرد: برپایی سفره هفت‌سین، نصب بنر خیرمقدم به مسافران نوروزی و همچنین پیام نوروزی مقام معظم رهبری از دیگر اقدامات منطقه در آستانه سال جدید است.

منتشر شده در تاریخ ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۱