«ایده‌شو» رویدادی برای بهره‌گیری از ایده‌های نوآورانه نخبگان است
«ایده‌شو» رویدادی برای بهره‌گیری از ایده‌های نوآورانه نخبگان است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین حق‌شناس امروز _چهارشنبه دوازدهم مهرماه_ در آئین اختتامیه رویداد ملی ایده شو حمل‌ونقل دانش‌بنیان و پاک در نمایشگاه فن نما اظهار کرد: رویداد «ایده‌شو» با هدف بهره گیری ایده‌های نوآورانه نخبگان برای رفع مشکلات مدیریت شهری و آشنایی دانش آموزان با مسائل واقعی شهری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین حق‌شناس امروز _چهارشنبه دوازدهم مهرماه_ در آئین اختتامیه رویداد ملی ایده شو حمل‌ونقل دانش‌بنیان و پاک در نمایشگاه فن نما اظهار کرد: رویداد «ایده‌شو» با هدف بهره گیری ایده‌های نوآورانه نخبگان برای رفع مشکلات مدیریت شهری و آشنایی دانش آموزان با مسائل واقعی شهری برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری این رویداد در نمایشگاه فن‌نما افزود: این برنامه با رویکرد دانش‌بنیان از فروردین ماه سال جاری با مشارکت بخش‌های مختلف جامعه از جمله دانش آموزان و دانشجویان خوش استعداد آغاز به کار کرد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان تصریح کرد: برگزاری این رویداد، فروردین ماه امسال در اداره آموزش و پرورش استان و مراکز استعداد درخشان و دانشگاه‌ها اطلاع‌رسانی شد که با رویکرد مشارکتی و استفاده از ایده‌های نخبگان بود و اردیبهشت ماه مرحله نخست در نمایشگاه دانشگاه صنعتی این کلان شهر برگزار شد.

وی ادامه داد: دانش آموزان از طریق ارتباط گیری با کارشناسان شرکت‌های دانش‌بنیان به پرورش ایده‌های خود پرداختند و ایده‌های جمع‌آوری شده در سه مرحله داوری و ۳۲ طرح برتر معرفی شد.

حق‌شناس خاطرنشان کرد: جلسات منسجمی با مشارکت اندیشکده شهر برگزار و با ایده‌پردازان به صورت حضوری و مجازی ارتباط گرفته شد تا ایده‌ها به‌صورت کامل پرورش پیدا کند و بهتر بیان شود.

وی با تشکر از ایده‌پردازان، داوران و معاونت‌های مربوطه تاکید کرد: در آینده نیز حمایت از این ایده‌های نوآورانه باید ادامه‌دار باشد.