نصب گاردریل جدید در حاشیه بزرگراه شهید هاشمی منطقه ۱۹
نصب گاردریل جدید در حاشیه بزرگراه شهید هاشمی منطقه ۱۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی گفت: طرح نوسازی گاردریل محور های بزرگراهی شهید هاشمی، شهید آوینی و بلوار علامه عسگری با نصب ۵۰ شاخه به طول ۲۰۰ متر انجام و نقاط دیگر نیز مورد پایش و اجرا قرار خواهد گرفت. شهردار […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی گفت: طرح نوسازی گاردریل محور های بزرگراهی شهید هاشمی، شهید آوینی و بلوار علامه عسگری با نصب ۵۰ شاخه به طول ۲۰۰ متر انجام و نقاط دیگر نیز مورد پایش و اجرا قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه بیان کرد: به منظور حفظ جان و ایمنی سرنشینان وسائل نقلیه و همچنین افزایش ضریب ایمنی تردد و ارتقاء کیفی معابر، عملیات نصب و تعویض ۵۵ قطعه استوانه ترافیکی و جداکننده در مسیرهای پر تردد و محورهای مواصلاتی منطقه از جمله بزرگراه شهید هاشمی ورودی بزرگراه امام علی (ع)، بلوار علامه عسگری، پایانه شاهد و … اجرا شد.

وی در ادامه از جانمایی مینی نیوجرسی به طول ۴۰ متر به منظور جداسازی مسیر مسافرگیری رانندگان تاکسی از معبر اصلی و تسهیل رفت و آمد در خیابان بخشایش مجاورت بازار شهید احسانی خبر داد.

فرهادی در خصوص آماده سازی مراحل نصب تابلوهای هدایت مسیر در معابر جدید الاحداث به اجرای عملیات فونداسیون در سه نقطه میدان جدید الاحداث خلازیر، ورودی بزرگراه آزادگان به سهیل جنوبی و شمال میدان خلازیر اشاره کرد.

انتهای پیام /