مدال آوران مسابقات ورزشی نقش مهمی در رونق ورزش شهروندی دارند 
مدال آوران مسابقات ورزشی نقش مهمی در رونق ورزش شهروندی دارند 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک،سید مهدی صباغ به منظور ارج نهادن بر تلاش ورزشکاران مدال آور شمال تهران و درخشش آنان در نوزدهمین دوره مسابقات آسیایی هانگژو چین از آنان تقدیر کرد. صباغ ضمن دعوت از آنها، این ورزشکاران قهرمان را سرمایه های […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک،سید مهدی صباغ به منظور ارج نهادن بر تلاش ورزشکاران مدال آور شمال تهران و درخشش آنان در نوزدهمین دوره مسابقات آسیایی هانگژو چین از آنان تقدیر کرد.

صباغ ضمن دعوت از آنها، این ورزشکاران قهرمان را سرمایه های با ارزش میهن اسلامی خواند که تلاششان می تواند چراغ راه نوجوانان و جوانان عزیز باشد و اظهار امیدواری کرد این الگوهای موفق ورزش کشور سبب رونق بیشتر ورزش شهروندی در منطقه یک شوند. 

گفتنی است؛ در این مراسم بردیا دانشور با کسب مدال طلای رشته شطرنج، الهه و شهربانو منصوریان به ترتیب با کسب مدال نقره و برنز در رشته ووشو، مبینا نعمت زاده با کسب مدال برنز در رشته تکواندو و احسان حدادی که در پرتاب دیسک مدال نقره این دوره از مسابقات آسیایی را از آن خود کرده بود در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/