ایثارگری‌های رزمندگان دفاع مقدس زمینه‌ساز تشکیل تمدن نوین اسلامی است
ایثارگری‌های رزمندگان دفاع مقدس زمینه‌ساز تشکیل تمدن نوین اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، عیسی عباسی صبح امروز_ دوشنبه بیست و هفتم شهریورماه_ در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته پر خیر و برکت دفاع مقدس، اظهار کرد: این هفته یادآور رشادت افراد مخلص و بی‌ریایی است که با ازخودگذشتگی الفبای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، عیسی عباسی صبح امروز_ دوشنبه بیست و هفتم شهریورماه_ در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته پر خیر و برکت دفاع مقدس، اظهار کرد: این هفته یادآور رشادت افراد مخلص و بی‌ریایی است که با ازخودگذشتگی الفبای ایثار و فداکاری را به ما آموخته‌اند.

وی افزود: دوران دفاع مقدس مانند دانشگاه پر محتوایی است که درس‌های فراوانی از حرف تا عمل را می‌توان در آن آموخت؛ درس‌هایی که شهدا با نثار خون خود آن را برای ما آموخته‌اند و ما باید میراث‌دار خوبی برای آنها باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس یکی از درس‌های مهم دفاع مقدس را لبیک گفتن به ندای رهبر جامعه، دانست و اضافه کرد: رزمندگان دفاع مقدس برای دفاع از وطن، دین و ناموسشان در زمانی که به حضور آنها در میدان‌های نبرد نیاز بوده حضور تماشایی داشته‌اند و تا پای جان خود برای پیروی از فرامین رهبر عزیزمان ایستادند.

عیسی اتحاد و همدلی برای از بین بردن دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی را از دیگر درس‌های دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: همدلی در میان تمام رزمندگان در دوران دفاع مقدس موج می‌زد و شیعه و سنی در کنار یکدیگر برای نابودی دشمنان این مرزوبوم ایستادند و رزمندگان فراوانی از شیعه و سنی از خطه نیلگون خلیج‌فارس راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند.

وی گفت: در راستای جهاد تبیین باید وقایع دفاع مقدس را به جوانان یادآور شد؛ زیرا اتفاقات و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس دانشگاه انسان‌ساز برای تشکیل تمدن نوین اسلامی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس اضافه کرد: امروز اقتدار ایران اسلامی را در سراسر جهان مرهون از خودگذشتگی شهدا و ایثارگرانی هستیم که با فدا کردن جان خود در مقابل تمام ابرقدرتان دنیا ایستادند.

عیسی تاکید کرد: ایران قوی ثمره خون پاک شهدا است و ما باید قدردان خانواده‌هایی باشیم که جوانان خود برای آبادی و آزادی ایران اسلامی راهی جبهه کرده‌اند چه خانواده‌های شهدایی که عزیزشان در دوران دفاع مقدس شربت شهادت نوشیده و چه کسانی که برای دفاع از امنیت مدافع وطن می‌شوند.

وی با بیان اینکه از خودگذشتگی شهدا در دوران دفاع مقدس الگویی ناب برای همه مسئولان است، گفت: ما باید درس اخلاص را از شهدا بیاموزیم و برای آبادانی شهر و کشور خود جانانه بایستیم.