افزایش ۴۰۰ درصدی بودجه عمرانی شهرداری منطقه ۶ در سال ۱۴۰۲
افزایش ۴۰۰ درصدی بودجه عمرانی شهرداری منطقه ۶ در سال ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار تبریز از افزایش ۴۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۶ در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: مدیریت شهری نگاه ویژه‌ای در بودجه سال آینده به مناطق کم‌برخوردار دارد. به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار صبح امروز در یکصد و نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر که با موضوع بررسی بودجه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار تبریز از افزایش ۴۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۶ در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: مدیریت شهری نگاه ویژه‌ای در بودجه سال آینده به مناطق کم‌برخوردار دارد.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار صبح امروز در یکصد و نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر که با موضوع بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز برگزار شد، از تخصیص اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی برای احداث پل قراملک خبر داد.
وی با اشاره به افزایش ۴۰۰ درصدی بودجه عمرانی سال آینده شهرداری منطقه ۶ نسبت به سال جاری، میزان افزایش این بودجه را از ۸۰ میلیارد به ۳۲۰ میلیارد عنوان کرد و گفت: این امر نشان از توجه مدیریت شهری به مناطق کم‌برخوردار است.
شهردار تبریز با بیان اینکه در سال جاری نیز ۴۰ میلیارد در متمم بودجه به بودجه عمرانی منطقه ۶ اضافه شده، افزود: علاوه بر این بودجه، ۱۲۰ میلیارد اعتبار برای احداث پل قراملک در نظر گرفته شده است.
به گفته هوشیار، در مجموع یک هزار و پانصد میلیارد تومان بودجه برای سال آینده منطقه ۶ در نظر گرفته شده تا این منطقه پس از منطقه ۱۰، بیشترین بودجه عمرانی را برای سال ۱۴۰۲ دارا باشد.