اولین مرکز تخصصی ورزش دارت در منطقه ٣ به بهره‌برداری رسید
اولین مرکز تخصصی ورزش دارت در منطقه ٣ به بهره‌برداری رسید

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه٣،  راه اندازی خانه دارت یکی از اقداماتی است که توسط  مژگان رحمانی قهرمان چند دوره مسابقات جهانی ورزش دارت  و با حمایت شهرداری منطقه ۳ با هدف تنوع بخشی و توسعه فعالیت های ورزشی در این منطقه در محله […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه٣،  راه اندازی خانه دارت یکی از اقداماتی است که توسط  مژگان رحمانی قهرمان چند دوره مسابقات جهانی ورزش دارت  و با حمایت شهرداری منطقه ۳ با هدف تنوع بخشی و توسعه فعالیت های ورزشی در این منطقه در محله سئول بهره برداری رسید.  

حمید جوانی شهردار منطقه ۳ ‌در مراسم افتتاح و بهره برداری رسمی این مجموعه اظهار داشت: یکی‌ از موضوعاتی که توسط مدیریت شهری در این دوره مورد توجه قرار گرفته است، حمایت ویژه به نخبگان و نوابغ ورزشی است. این موضوعات توسط مدیریت شهری در حوزه های ورزش،  فرهنگ، علم و سایر موضوعات مرتبط با حوزه شهری و شهروندان و در راستای تغییر مثبت روح و روان جامعه  به عنوان یک دستور العمل به مناطق شهرداری تهران ابلاغ شده و سعی می‌شود از این نخبگان و نوابغ بهره کافی برده شود.

جوانی بیان کرد: امروز ما به لطف خدا موفق شدیم در منطقه ۳ یکی از این نوابغ ورزشی که دارای عناوین مختلف جهانی در این رشته هستند را با همکاری ورزشکاران محترم و بخش خصوصی حمایت کنیم و این مجموعه آکادمی دارت را راه اندازی و به بهره برداری برسانیم.  

این موضوع یکی از گام هایی است که مورد توجه ما در منطقه ۳ قرار دارد و در همه حوزه ها منجمله حوزه ورزش، علوم مختلف و فرهنگ و مسائل مرتبط با حوزه شهری ادامه خواهد داشت.

شهردار منطقه ۳ افزود: خوشحال هستیم که سرکار خانم رحمانی علیرغم همه پیشنهاداتی که از کشورهای مختلف داشتند، منطقه و شهر و کشور خودشان را به عنوان پایگاه اصلی انتخاب کردند و در این منطقه و در شهر تهران به هموطنان خودشان خدمات ارائه می‌دهند که جای تقدیر از ایشان و خانواده محترمشان دارد.

این مجموعه ورزشی به مساحت ٢۵٠ مترمربع دارای ٢٠ تخته دارت، امکان نمایش دیجیتال امتیازات، نورپردازی ویژه و استاندارد به همراه هویت بصری و فضاسازی بسیار زیبا است و با افتتاح این سالن نیاز تمرینی شهروندان و ورزشکاران این رشته مرتفع می شود.

انتهای پیام/