حذف برچسب‌های تبلیغاتی از جداره‌های شهری منطقه ۱۹
حذف برچسب‌های تبلیغاتی از جداره‌های شهری منطقه ۱۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی با اشاره به اینکه این طرح در قالب کوچه به کوچه نواحی در حال انجام است بیان کرد: از آنجایی که شکل و منظر شهری در معرض دید مستمر شهروندان قرار دارد، بر همین اساس ضرورت دارد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی با اشاره به اینکه این طرح در قالب کوچه به کوچه نواحی در حال انجام است بیان کرد: از آنجایی که شکل و منظر شهری در معرض دید مستمر شهروندان قرار دارد، بر همین اساس ضرورت دارد این معابر از نظر آلودگی های بصری ساماندهی تا تاثیرات مثبتی بر آرامش روانی داشته باشد.

وی ادامه داد: به همین منظور عوامل کارگری نسبت به برچسب کنی تبلیغات، شست و شو و پاکسازی جداره ها و امحاء دیوار نویسی در معابر اصلی و فرعی اقدام می کنند و این طرح تا پایان کامل حذف زوائد بصری ادامه خواهد داشت.

نایبی با بیان اینکه این طرح به صورت روزانه درحال انجام است خاطرنشان کرد: همزمان با امحاء برچسب های تبلیغاتی روی دیوارها، برچسب کنی المان های ترافیک، سرپناه های ایستگاه اتوبوس، تیرهای برق و جداره های شهری نیز انجام می شود.

این مسئول الصاق برچسب های تبلیغاتی را برخلاف فرهنگ شهری و مغایر با حقوق شهروندان دانست و خواستار مشارکت عمومی در ایجاد شهری آراسته و به دور از نازیبایی های بصری شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست تصریح کرد: به منظور زیباسازی نمای شهری و بهسازی وضعیت ظاهری المان های موجود در معابر، طرح فوریتی پاکسازی جداره های سیمانی و آجری از برچسب ها و تبلیغات نیز انجام می شود.

انتهای پیام/