افزایش سرانه‌های شهری محور اصلی اجرای پروژه‌های عمرانی سال ۱۴۰۳
افزایش سرانه‌های شهری محور اصلی اجرای پروژه‌های عمرانی سال ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار تبریز با اشاره به ضرورت تسریع آغاز فرایند تدوین بودجه سال آینده بر اهمیت شکل گیری ساختار نواحی مناطق دهگانه تاکید کرد و گفت: افزایش سرانه های شهری محور اصلی اجرای پروژه های عمرانی سال آینده است. به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار در سومین قرار خدمت از پنجمین […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار تبریز با اشاره به ضرورت تسریع آغاز فرایند تدوین بودجه سال آینده بر اهمیت شکل گیری ساختار نواحی مناطق دهگانه تاکید کرد و گفت: افزایش سرانه های شهری محور اصلی اجرای پروژه های عمرانی سال آینده است.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار در سومین قرار خدمت از پنجمین دور قرارهای خدمت شهرداری تبریز افزود: در راستای ایجاد شفافیت، استفاده مناسب از منابع محدود و تقویت انضباط مالی و نظارت‌پذیری، پروژه های شهرداری تبریز ارزش گذاری می شوند و بر اساس اولویت ها، سرانه های شهری تبریز افزایش می یابد.

وی ضمن صدور دستور اجرای مصوبات ادوار گذشته قرارهای خدمت در محدوده منطقه ۴ تبریز، ساماندهی و بدنه سازی معابر، تسریع اجرای پروژه های عمرانی و مسیرگشایی را مهمترین وظایف معاونت ها و شهرداران نواحی این منطقه عنوان و تصریح کرد: ضرورت دارد برنامه راهبردی و عملیاتی برای تمامی مراحل اجرایی تدوین شود.

شهردار تبریز، تملک و اجرای پروژه خانه موزه ستارخان، مسیرگشایی خیابان فروردین، کوی صفا، شهید بی مثل و بدنه سازی نظام پزشکی از پروژه های ناتمام شهرداری تبریز در منطقه ۴ برشمرد و اضافه کرد: ضرورت دارد مدیران این منطقه شیوه های موثری برای اجرا و تکمیل این پروژه ها، اتخاذ کنند.

هوشیار همچنین نقش شهرداران نواحی در تعمیق تعاملات با شهروندان با حضور در مساجد و مدارس را کلیدی اعلام کرد و ادامه داد: برای احصاء تخصصی نیازهای شهری و لحاظ آن در بودجه سال آینده، شکل گیری ساختار نرم افزاری و سخت افزاری نواحی مناطق در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

شهردار تبریز در این جلسه گفت: ضرورت دارد حداکثر تا یک هفته پارک بزرگ به عنوان ناحیه مستقل تاسیس و توسط دوربین ها مانیتورینگ و رصد شود.

هوشیار در بخش دیگری از سخنان خود افزود: وضعیت مطلوبی را در سطح منطقه چهار تبریز در خصوص فعالیت غیرمجاز وانت بارها و همچنین سد معبر شهری شاهد نیستیم.

وی عنوان کرد: سد معبر خودرویی و مغازه ای عامل اصلی افزایش بارترافیکی منطقه چهار است و ضرورت دارد مطابق با مصوبات قرارهای خدمت شهرداری تبریز روند رفع این معضل تسریع شود.