نشست صمیمانه شهردار منطقه۹ با فعالین و نخبگان دارای معلولیت
نشست صمیمانه شهردار منطقه۹ با فعالین و نخبگان دارای معلولیت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: افزایش آگاهی جامعه نسبت به مسائل و شناخت حقوق افراد دارای معلولیت فرصتی برای آگاهی بخشی جامعه نسبت به دستاوردهای افراد توان یاب در جنبه های مختلف زندگی است. وی افزود: در همین […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: افزایش آگاهی جامعه نسبت به مسائل و شناخت حقوق افراد دارای معلولیت فرصتی برای آگاهی بخشی جامعه نسبت به دستاوردهای افراد توان یاب در جنبه های مختلف زندگی است.

وی افزود: در همین راستا نسبت به برگزاری کلاس های آموزشی با محوریت معلولیت، برگزاری بازی های نشاط آور ویژه افراد توان یاب، ارائه  خدمات سلامت محور، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای معلولان، برگزاری تور گردشگری، ارائه بسته های حمایتی به خانوادهای کم برخوردار دارای معلول در جهت بهبود شرایط زندگی و توجه بیش تر به نقش و جایگاه این عزیزان اقدام شده است.

شهردار منطقه ۹ با اشاره به دیگر اقداماتی که در راستای تکریم افراد دارای معلولیت در غرب شهر تهران انجام شده عنوان کرد: در همین راستا در منطقه ۹ اقداماتی همچون؛ مناسب سازی معابر و جانمایی المان های شهری مختص توان یابان و نصب تابلوهای پارک ویژه خودروها خاص معلولین انجام شده است.

لازم به ذکر است در این نشست برخی از فعالان اجتماعی دارای معلولیت به بیان دغدغه ها، مشکلات و ارائه راهکارها از قبیل تردد و دسترسی به اماکن عمومی مناسب سازی شده، احترام به حقوق شهروندی، مطالبه گری، اشتغال زایی و استفاده کردن از ظرفیت های مجموعه شهری همچون باشگاه های ورزشی ویژه این افراد را بیان کردند و در پایان از افراد حاضر با اهدا لوح تقدیر و هدایا تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/