پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی احداث خیابان ۲۴متری شهید منتظری
پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی احداث خیابان ۲۴متری شهید منتظری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۳ تبریز از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه احداث خیابان ۲۴متری شهید منتظری به طول ۳۵۰ متر درضلع شمالی پارک باغشمال خبر داد.  به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند با اعلام این  که با تعریض این خیابان ارتش به حافظ متصل می شود، اظهار کرد: به منظور رفاه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۳ تبریز از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه احداث خیابان ۲۴متری شهید منتظری به طول ۳۵۰ متر درضلع شمالی پارک باغشمال خبر داد.

 به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند با اعلام این  که با تعریض این خیابان ارتش به حافظ متصل می شود، اظهار کرد: به منظور رفاه حال شهروندان جهت تسهیل در تردد، عملیات عمرانی احداث این خیابان با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی تداوم داشته و در اسرع وقت به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه خیابان  شهید منتظری ۳۵۰ متر طول دارد، تصریح کرد: این خیابان به خاطر ایجاد دسترسی از خیابان ارتش به حافظ موجب کاهش بار ترافیک خیابان ارتش خواهد شد.
شهردار منطقه ۳ با اشاره به اقدامات تکمیلی این پروژه گفت: در حال حاضر خاکبرداری، عملیات جدول‌گذاری و همچنین زیرسازی این خیابان به اتمام رسیده و آماده آسفالت ریزی است.
پورخردمند گفت: در دو سوی این خیابان پیاده راه به عرض ۵ متر احداث شده وهم اکنون عملیات کف سازی  پیاده راهها در جریان است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این خیابان، راه دسترسی شهروندان به مرکز فرهنگی تفریحی پارک باغشمال و خیابان ارتش به حافظ و بالعکس نیز به سهولت امکان پذیر خواهد بود.