برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه۹
برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: با توجه به بروز آسیب‌های اجتماعی و لزوم برنامه‌ریزی برای رفع معضلات فردی و خانوادگی، شهرداری منطقه۹ نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های تخصصی اقدام می‌کند. وی افزود: به این منظور کارگاه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: با توجه به بروز آسیب‌های اجتماعی و لزوم برنامه‌ریزی برای رفع معضلات فردی و خانوادگی، شهرداری منطقه۹ نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های تخصصی اقدام می‌کند.

وی افزود: به این منظور کارگاه های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با هدف بررسی و رفع مشکلات در زمینه‌های مختلفی همچون ارتقاء توانمندی‌های افراد در معرض آسیب و آسیب‌دیده اجتماعی برگزار می شود.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: معرفی آسیب‌های اجتماعی نوپدید، کنترل و کاهش بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی از جمله موضوعات مطرح شده است که تاکنون کارگاه آموزشی مذکور در مدرسه دخترانه سرآبادانی و مسجد موسی بن جعفر(ع)  برگزار شده است.

مرتضوی ابراز امیدواری کرد که با ارائه اقدامات پیشگیرانه و حمایتی در قالب برگزاری این کارگاه‌ها، موجبات ارتقاء آگاهی شهروندان و بهبود سطح کیفی زندگی شهروندی را فراهم کرد و مانع از بروز ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه شد.

لازم به ذکر است کارگاه های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی توسط شهرداری منطقه ۹ با همکاری سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی تا پایان سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/