جانمایی مخزن ذخیره آب شرب اضطراری در منطقه ۱۰
جانمایی مخزن ذخیره آب شرب اضطراری در منطقه ۱۰

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» با اشاره به تجهیز منطقه به مخزن اضطراری آب گفت: به منظور ارتقای سطح ایمنی شهروندان در مواقع بحرانی، تجهیز منطقه به مخزن اضطرار آب شرب در دستورکار قرار گرفت. وی افزود: در بازدید مشترک مدیریت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» با اشاره به تجهیز منطقه به مخزن اضطراری آب گفت: به منظور ارتقای سطح ایمنی شهروندان در مواقع بحرانی، تجهیز منطقه به مخزن اضطرار آب شرب در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: در بازدید مشترک مدیریت شهری منطقه، نمایندگان شرکت آب منطقه‌ای و اداره بحران منطقه، ضلع شمال بوستان شهید غنی‌پور برای شروع عملیات عمرانی، حفر و احداث مخزن اضطراری آب شرب شهری پیشنهاد شد و امیدواریم هرچه سریعتر این طرح اجرایی شود.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: مخازن ذخیره آبرسانی اضطراری به شبکه خطوط اصلی آب متصل هستند و در زمان بروز حادثه‌ای که منجر به قطع شبکه آب شرب شود، به مدت ۷۲ ساعت آب مورد نیاز شهروندان را تأمین می‌کند.

اخ‌الصنایع ادامه داد: ۹ مخزن ذخیره آب اضطراری فضای سبز که در بوستان‌های رضوان واقع در ناحیه ۲، زنجان و آئینه واقع در ناحیه ۳، هفت‌چنار، شهید غنی‌پور، خانواده، اعتماد و هزار شهید واقع در ناحیه یک نصب شده است، مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته‌اند.

شهردار منطقه ۱۰ گفت: این مخازن با ۲ هزار و ۲۸۰ مترمکعب گنجایش، در مواقع اضطراری برای آبیاری فضای سبز مورد استفاده قرار می‌گیرند.