رشد و تعالی سینمای کودک و نوجوان در اصفهان به ثمر می‌نشیند
رشد و تعالی سینمای کودک و نوجوان در اصفهان به ثمر می‌نشیند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌قاسم‌زاده شهردار اصفهان در آستانه برگزاری سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان پیامی صادر کرد. در متن پیام شهردار اصفهان آمده است: “اصفهان، دیبای هفت‌رنگ و خطه‌ای کهن و پرآوازه است که تار و پود آن را با هنر، فرهنگ، علم و دانش سرشته‌اند […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌قاسم‌زاده شهردار اصفهان در آستانه برگزاری سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان پیامی صادر کرد.

در متن پیام شهردار اصفهان آمده است:

“اصفهان، دیبای هفت‌رنگ و خطه‌ای کهن و پرآوازه است که تار و پود آن را با هنر، فرهنگ، علم و دانش سرشته‌اند و نبوغ بی‌بدیل مردمان آن، در خشت‌خشت بناهای تاریخی و میراث ماندگار این شهر به‌وضوح به چشم می‌خورد.

اصفهان، جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی، طبیعی، گردشگری، صنعتی و ده‌ها ظرفیت ارزشمند دیگر را در سینه خود جای داده و به‌حق، نصف‌جهان لقب گرفته است.

این سرزمین ماندگار و درخشان، از دیرباز، مامن برگزاری رویدادهای متنوع ملی و بین‌المللی بوده و عطر خوش خویش را در فضای فرهنگی جهان پراکنده است.
“اصفهان، شهر زندگی”، امسال در حالی پاییز خوش‌نقش و نگار را آغاز نمود که میزبان رویدادهای بین‌المللی متنوعی نظیر جایزه بین‌المللی مصطفی در حوزه علم و فناوری و جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان در عرصه فرهنگ و هنر است.

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان یکی از رویدادهای مهم جهانی است که به درستی، موطن خود را در اصفهان یافته است و سالیان درازی است که با مردمان هنردوست و نازک‌خیال این شهر، پیوندی استوار و ناگسستنی دارد.

بر کسی پوشیده نیست که رشد و تعالی سینمای کودک و نوجوان، در شهر زیبای اصفهان بیش از هر خطه دیگری به ثمر می‌نشیند و این رویداد مهم جهانی را در پیوند با شهری که به‌نام شهر دوستدار کودک نیز موسوم است، جلوه‌ای دوچندان می‌بخشد.

اصفهان زیبای ما، بار دیگر برای میزبانی سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان آستین همت بالا زده و در پیش قدوم اهالی فرهنگ و هنر و کودکان و نوجوانان جهان، این آینده‌سازان جهان، فرش قرمز گسترانده است.

امیدوارم جشنواره سی‌وپنجم تجربه‌ای شیرین و ماندگار باشد و برگ افتخار تازه‌ای بر دفتر گرانقدر فرهنگ و هنر ایران اسلامی و شهر زیبای اصفهان بیفزاید. “