آماده سازی تجهیزات زمستانی شهرداری تبریز برای خدمت رسانی به شهروندان
آماده سازی تجهیزات زمستانی شهرداری تبریز برای خدمت رسانی به شهروندان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز بر آماده سازی و اورهال شدن تجهیزات زمستانی شهرداری تبریز برای خدمت رسانی در زمان بحران و بارش ها تاکید کرد. به گزارش شهریار، پرویز عباس نژاد با اعلام این مطلب اظهار داشت: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز بر آماده سازی و اورهال شدن تجهیزات زمستانی شهرداری تبریز برای خدمت رسانی در زمان بحران و بارش ها تاکید کرد.

به گزارش شهریار، پرویز عباس نژاد با اعلام این مطلب اظهار داشت: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته هواشناسی در خصوص آغاز زودهنگام بارش ها، آماده سازی و اورهال تمامی تجهیزات زمستانی مناطق دهگانه تبریز ضروری است و معاونت های مناطق موظفند نسبت به بازبینی نوسازی و اورهال شدن تجهیزات زمستانی اقدام کنند.

وی افزود: آمادگی و وضعیت مناسب تجهیزات زمستانی و ماشین آلات خدمات شهری نقش اساسی در پیشگیری و مقابله با مشکلات احتمالی مواقع بارش برف و باران و خدمت رسانی بهینه به شهروندان دارد.

عباس نژاد با اعلام اینکه از روزهای آینده ستاد معاونت خدمات شهری از تجهیزات و ماشین آلات مناطق بازدید خواهد کرد، افزود: تسریع آماده سازی و رفع نواقص احتمالی تجهیزات ضروری است و اغماضی در خصوص نواقص احتمالی تجهیزات زمستانی خدمات شهری صورت نخواهد گرفت.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در پایان سخنانش اظهار داشت: وضعیت تجهیزات زمستانی شهرداری تبریز اعم از وضعیت کارگاههای محلول ساز، دستگاه های برف روب خیابانی، دستگاههای سنگین راهسازی، تانکر و کمپرسی های مستقر در مناطق دهگانه و پمپ های آب و سنجش میزان آمادگی این تجهیزات توسط مدیران و کارشناسان ستاد معاونت بررسی خواهد شد.