۸ پروژه بزرگ احداثی جدید در سال جاری آغاز به‌کار کرد
۸ پروژه بزرگ احداثی جدید در سال جاری آغاز به‌کار کرد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ گفت: اعتبار کل پروژه های غیر مستمر در سال ۱۴۰۱ در حدود ۴۹ میلیارد تومان بود که در سال ۱۴۰۲ به ۲۵۹ میلیارد تومان و رشد ۴۲۰ درصدی رسید و ما توانستیم با دریافت اعتبار […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ گفت: اعتبار کل پروژه های غیر مستمر در سال ۱۴۰۱ در حدود ۴۹ میلیارد تومان بود که در سال ۱۴۰۲ به ۲۵۹ میلیارد تومان و رشد ۴۲۰ درصدی رسید و ما توانستیم با دریافت اعتبار لازم، ۸ پروژه را آغاز کنیم.

او احداث مرکز معاینه فنی در فضای بی‌دفاع شهری، اسکان کارگری، بوستان الف، مجموعه ورزشی قیطریه، تفرجگاه خرگوش دره، سرای محله باغ فردوس، مجموعه ورزشی ازگل و فضای فرهنگی گلابدره را از این پروژه‌ها دانست.

صباغ همچنین به تلاش همکاران برای افزایش بودجه منطقه در سال جاری اشاره کرد و گفت: در ابتدای سال ۱۴۰۱ بودجه منطقه را با  ۴۶۶ میلیارد تومان تحویل گرفتیم و در انتهای ۸ ماهه اول سال با ۱۶ درصد پیشرفت به ۵۴۳ میلیارد تومان و در انتهای سال مالی ۱۴۰۱ به ۷۶۵ میلیارد تومان و با ۴۱ درصد پیشرفت رساندیم.

وی رشد ۲۷۳ درصدی در پروژه‌های غیر مستمر و احداثی، ۱۶ درصدی در بودجه هزینه‌ای و ۲۳۲ درصدی در بودجه‌های توسعه محله‌ای را از دیگر دستاوردهای منطقه در سال جاری دانست و گفت: بودجه حوزه فنی عمران با توجه به عمده حجم امور و اعتباری که دارند از ۳۳ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ به ۱۶۵ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ و رشد ۴۰۰ درصدی رسیده است.

صباغ خاطر نشان کرد: این اعتبارات نیاز به قراردادها داشت و باید خوب جذب می شد تا قابلیت اجرا داشته باشد بر همین اساس در ۸ ماهه سال گذشته فقط ۳۵ قرارداد به مبلغ ۸۲ میلیارد تومان بسته شده بود که امسال در مدت مشابه، ۹۸ قرار داد به مبلغ ۴۸۸ میلیارد تومان بسته شد.