پنجمین تور تهران‌گردی ویژه خانواده دیپلماتیک به میزبانی شهرداری منطقه هفت برگزار شد
پنجمین تور تهران‌گردی ویژه خانواده دیپلماتیک به میزبانی شهرداری منطقه هفت برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر، پنجمین تور تهران گردی ویژه خانواده دیپلماتیک با همکاری معاونت بین الملل و به میزبانی شهرداری منطقه هفت با حضور سفرای کشورهای اسلونی، برزیل، چک، سریلانکا و نیاکاراگوئه مقارن با ایام بزرگداشت هفته تهران در روز شنبه 15 مهرماه برگزار شد. در این رویداد، کلیسای وارطان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر، پنجمین تور تهران گردی ویژه خانواده دیپلماتیک با همکاری معاونت بین الملل و به میزبانی شهرداری منطقه هفت با حضور سفرای کشورهای اسلونی، برزیل، چک، سریلانکا و نیاکاراگوئه مقارن با ایام بزرگداشت هفته تهران در روز شنبه 15 مهرماه برگزار شد. در این رویداد، کلیسای وارطان مقدس، کلیسای ارتدوکس روس، عکاسخانه شهر، موزه خوشنویسی و باغ موزه قصر بازدید و مورد استقبال شرکت‌کنندگانی از کشورهای تونس، روسیه، شیلی، ژاپن، اروگوئه، ونزوئلا، پاکستان، هند و زیمبابوه قرار گرفت.

در انتهای برنامه حمید رضاغلامزاده معاون بین الملل شهرداری تهران ضمن خوشامدگویی به خانواده‌های دیپلماتیک بر معرفی ظرفیت‌های کمترشناخته شده فرهنگی تهران در این دوره تاکید کرده و گسترش ارائه خدمات شهرداری به شهروندان خارجی و تقویت دیپلماسی شهری را راهی برای بهبود ارتباطات بین الملل و افزایش زمینه های همکاری دانست.