از ۵ هزار متر رنگ آمیزی جداره‌های منتهی به مدارس تا بهسازی فضای سبز مراکز آموزشی
از ۵ هزار متر رنگ آمیزی جداره‌های منتهی به مدارس تا بهسازی فضای سبز مراکز آموزشی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری گفت: طرح استقبال از مهر ۱۴۰۲ با هدف بهسازی و مناسب سازی مدارس همزمان با  بازگشایی مراکز آموزشی به منظور ایمنی و رفاه حال دانش آموزان و معلمان در محلات ۱۹ گانه منطقه  به اجرا درآمد. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری گفت: طرح استقبال از مهر ۱۴۰۲ با هدف بهسازی و مناسب سازی مدارس همزمان با  بازگشایی مراکز آموزشی به منظور ایمنی و رفاه حال دانش آموزان و معلمان در محلات ۱۹ گانه منطقه  به اجرا درآمد.

وی با تاکید بر ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به شهروندان به‌ویژه محصلین در راستای شعار “تهران، شهر تلاش و سرزندگی” گفت: محورهای منتخب و معابر منتهی به ۲۵۸ مدرسه و مرکز آموزشی باب الرضای تهران در طرح ویژه رسیدگی به امور نگهداشت شهر،  پاکسازی شد.

شهردار منطقه به نوسازی ۱۰۰ دستگاه مخزن ( ۱۱۰۰ لیتری پسماند تر) در محدوده منطقه اشاره کرد و افزود: کف تراشی، شستشو، تعمیر و رنگ آمیزی مخازن و زیرمخازن به صورت مستمر و طی برنامه زمانبندی در نواحی هفتگانه در حال اجراست.

محمد شیری افزود: ۵ هزار متر مربع رنگ آمیزی وپاکسازی جداره های منتهی به مدارس، ۵۰ مورد عملیات حذف زوائد کف و دیواره ها و نصب ۳۰ تخته بنر پرتابلی به مناسبت بازگشایی مدارس از جمله اقدامات اداره زیباسازی در طرح استقبال از مهر است.

وی اضافه کرد: رسیدگی به فضای سبز معابر منتهی به مراکز آموزشی، داخل مدارس، کنترل آفات و بیماریها ی فضای سبز داخل مراکز آموزشی، آموزش و مشاوره نگهداری و تکثیر گیاهان آپارتمانی و گیاهان فضای سبز موجود در مدارس به پرسنل مراکز آموزشی، اهدا گل به دانش آموزان کلاس اولی درروز جشن شکوفه ها و آموزش نگهداری از گیاهان به دانش آموزان از سایر اقدامات  همزمان با بازگشایی  مدارس است.

انتهای پیام//