فراهم سازی ارتباط مستقیم شهروندان با اعضای شورای شهر تبریز از طریق سایت رسمی این مجموعه
فراهم سازی ارتباط مستقیم شهروندان با اعضای شورای شهر تبریز از طریق سایت رسمی این مجموعه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: توسط واحد روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر بخش ارتباط مستقیم شهروندان با نمایندگان مدیریت شهری در شورای اسلامی شهر از طریق سایت رسمی این مجموعه فراهم سازی می شود. به گزارش شهریار، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: توسط واحد روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر بخش ارتباط مستقیم شهروندان با نمایندگان مدیریت شهری در شورای اسلامی شهر از طریق سایت رسمی این مجموعه فراهم سازی می شود.

به گزارش شهریار، شهرام ابراهیمی درخشان با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از رویکردهای شاخص شورای ششم، ارتباط مستقیم و پیوسته با مردم بوده که بر همین اساس واحد روابط عمومی، راه های ارتباطی مستقیم و بی واسطه را به همین منظور تعریف کرده تا به مرحله اجرایی برسد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: در این فرایند مردم و شهروندان علاوه بر حضور فیزیکی در مجموعه مدیریت شهری، می توانند شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را  با مدیریت شورای شهر تبریز در قالب پیام مکتوب از طریق سایت شورای اسلامی شهر به آدرس shora.tabriz.ir در میان گذاشته و در همان بستر هم پاسخ دریافت کنند.

وی با بیان اینکه ما از سکوهای داخلی استفاده می کنیم تا بتوانیم با مردم در ارتباط باشیم، یادآور شد: این ارتباط صرفاً بیان انتقادات و شکایات نیست و از مسیر پیام‌رسان‌های داخلی، امور مردم را پیگیری می‌کنیم؛ به گونه‌ای که مردم به جای مراجعه به ساختمان شورای شهر، درخواست‌های خود را در فضای مجازی ارسال می‌کنند و ما پیگیری و پاسخ‌دهی را دنبال می‌کنیم.

ابراهیمی در پایان با تقدیر از همراهی اعضای شورای اسلامی شهر در تحقق این مسیر ارتباطی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح در سطح شهر، قدم بسیار مهمی در راستای تحقق شورای مردمی و مدیریت کارآمد شهری برداشته می شود.