بزرگراه‌های منطقه ۱۳ اصفهان ایمن‌سازی می‌شود
بزرگراه‌های منطقه ۱۳ اصفهان ایمن‌سازی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات عمرانی ایمن‌سازی تردد در بزرگراه شهید حبیب‌الهی حدفاصل پل شهید مفتح تا میدان سهروردی به طول تقریبی ۱۵۰۰ متر و با اعتبار حدود ۵۰ میلیارد ریالی آغاز شده است. وی افزود: پس از اجرای پروژه ایمن‌سازی بزرگراه شهید حبیب‌الهی، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات عمرانی ایمن‌سازی تردد در بزرگراه شهید حبیب‌الهی حدفاصل پل شهید مفتح تا میدان سهروردی به طول تقریبی ۱۵۰۰ متر و با اعتبار حدود ۵۰ میلیارد ریالی آغاز شده است.

وی افزود: پس از اجرای پروژه ایمن‌سازی بزرگراه شهید حبیب‌الهی، منطقه ۱۳ نخستین منطقه‌ای خواهد بود که کل محدوده بزرگراهی واقع در محدوده خود را ایمن‌سازی کرده است‌.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: طی سال گذشته و امسال در این منطقه، حدود ۶۰۰۰ متر محور بزرگراه‌های شهید اقارب‌پرست و شهید میثمی با نصب جداول بتنی پیش ساخته و درجاریز، با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال ایمن‌سازی شده است.

بزرگراه‌های منطقه ۱۳ اصفهان ایمن‌سازی می‌شود

وی با اشاره به اینکه به پیمانکار مربوطه، تذکرات لازم برای رعایت اصول ایمنی در اجرای پروژه ابلاغ شده است، گفت: از تمام شهروندان درخواست داریم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه در موقعیت کارگاهی، مدیریت شهری را در اجرای هرچه سریع‌تر این پروژه یاری کنند تا از بروز هرگونه حادثه برای شهروندان جلوگیری شود.