تملک اراضی پادگان جِی نهایی شد 
تملک اراضی پادگان جِی نهایی شد 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛سید محمد رحیم مرتضوی شهردار این منطقه، با توجه به اهمیت فضای کالبدی سطح منطقه گفت: در جهت تعیین وضعیت اراضی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که در امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) قرارگرفته بود، کارگروه مشترکی از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛سید محمد رحیم مرتضوی شهردار این منطقه، با توجه به اهمیت فضای کالبدی سطح منطقه گفت: در جهت تعیین وضعیت اراضی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که در امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) قرارگرفته بود، کارگروه مشترکی از  شهرداری منطقه۹، سازمان نوسازی شهر تهران و سازمان املاک و مستغلات با مسئولین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران جلسات متعددی را برگزار کردند.

وی گفت: نتیجه این جلسات، انجام توافق جهت تعیین تکلیف اراضی باقیمانده متعلق به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همچنین ارتش جمهوری اسلامی ایران طی هفته گذشته بوده است. با نهایی شدن توافقات اخیر و انجام اقدامات لازم طرح تدوین شده جهت تصویب به شورای عالی شهرسازی و معماری ارسال خواهد شد.

شهردار منطقه۹ تاکید کرد: پروژه مذکور  از این حیث دارای اهمیت است که با توجه به کمبود زمین در سطح منطقه و انجام این توافقات بخش اعظمی از زمین‌های در اختیار نهادهای نظامی آزادسازی شده و جهت ایجاد سرانه‌های خدماتی از جمله فضای سبز سطح منطقه، کلانتری، ایستگاه‌های آتش نشانی و سایر سرانه های خدماتی حسب نیاز و اولویت اقدام خواهد شد.

مرتضوی در پایان گفت: در آینده نه چندان دور شهروندان منطقه شاهد تحولات محسوس در چهره محدوده شهرداری منطقه۹ و توسعه های کالبدی منطقه به جهت افزایش سرانه‌های خدماتی خواهند بود.

انتهای پیام/