هم‌افزایی برای برگزاری «روز اصفهان» در کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان
هم‌افزایی برای برگزاری «روز اصفهان» در کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور اظهار کرد: جلسه امروز کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با موضوع هم افزایی بیشتر در رابطه با برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی به خصوص سالروز ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار اصفهان بود. وی افزود: این جلسه با حضور […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور اظهار کرد: جلسه امروز کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با موضوع هم افزایی بیشتر در رابطه با برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی به خصوص سالروز ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار اصفهان بود.

وی افزود: این جلسه با حضور اعضای کمیسیون، همکاران سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، معاونت خدمات شهری و روابط عمومی شهرداری برگزار شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در این راستا از مجموعه‌های متولی حوزه فرهنگ در شهر برای تبادل نظر و هم‌افزایی ویژه، مانند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات حوزه علمیه، معاونت فرهنگی هنری سپاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت شد.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات، پیگیری امور فرهنگی در قالب نشست‌های متمرکز در حیطه شهری بود، این نشست‌ها حلقه مفقوده در حوزه فرهنگ است که نیاز است برای مناسبت‌های آتی و ویژه به آن بپردازیم و در این راستا جلسات را در قالب‌های گوناگون برگزار خواهیم کرد.

به گزارش ایمنا، در این جلسه ظرفیت‌های هر ارگان برای برگزاری برنامه‌های ۲۵ آبان ارائه گردید و مطرح شد برنامه‌ها با مخاطب قرار دادن نوجوانان به صورت عام و محتوای منسجم انجام شود.