احداث یک مجموعه ورزشی جدید در منطقه یک اصفهان کلید خورد
احداث یک مجموعه ورزشی جدید در منطقه یک اصفهان کلید خورد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مولدسازی دارایی‌های شهر با استفاده از توان مالی و تخصصی بخش خصوصی در حوزه‌های غیرساختمانی از جمله رویکردهای اساسی این دوره از مدیریت شهری اصفهان است. وی افزود: تغییر نگرش از خام‌فروشی اموال شهر و ایجاد منابع مالی پایدار از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مولدسازی دارایی‌های شهر با استفاده از توان مالی و تخصصی بخش خصوصی در حوزه‌های غیرساختمانی از جمله رویکردهای اساسی این دوره از مدیریت شهری اصفهان است.

وی افزود: تغییر نگرش از خام‌فروشی اموال شهر و ایجاد منابع مالی پایدار از دیگر سیاست‌های راهبردی این دوره از مدیریت شهری اصفهان است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با تشریح فعالیت‌های این سازمان اضافه کرد: با تنوع‌بخشی به سبد فرصت‌ها و استفاده از ظرفیت‌های مناطق پانزده‌گانه و سازمان‌های شهرداری اصفهان می‌توان به ارائه خدمات متنوع اجتماعی به شهروندان اقدام کرد.

وی با بیان اینکه فراخوان شناسایی و جذب سرمایه‌گذار برای احداث، بهره‌برداری، اجاره و انتقال مجموعه ورزشی تقاطع متروی میدان امام حسین (ع)، واقع در منطقه یک شهرداری اصفهان منتشر شد، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران علاقه‌مند و واجد صلاحیت فنی، مالی و دارای تجربیات مرتبط می‌توانند تا پایان وقت اداری چهارشنبه، بیست‌وچهارم آبان ۱۴۰۲ با مراجعه به درگاه الکترونیکی invest.isfahan.ir نسبت به دریافت اسناد این فراخوان اقدام کنند.