مخالفت شورای شهر صدرا با پاداش ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی به کارکنان شهرداری صدرا
مخالفت شورای شهر صدرا با پاداش ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی به کارکنان شهرداری صدرا
سخنگوی شورای شهر صدرا گفت: پیشنهاد پاداش به کارکنان شهرداری صدرا از سوی شهردار در صحن شورا با اکثریت آرا اعضای شورای شهر صدرا مورد مخالف قرار گرفت.

به گزارش آرمانشهر فارس، مهدی کشاورزی، سخنگوی شورای شهر صدرا ظهر امروز در جمع خبرنگاران، نسبت به حواشی فضای مجازی پیرامون پیشنهاد پرداخت پاداش  ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی شهرداری به کارکنان واکنش نشان داد و در این رابطه اظهارداشت: پیشنهاد پاداش به کارکنان شهرداری صدرا از سوی شهردار در صحن شورا با اکثریت آرا اعضای شورای شهر صدرا مورد مخالف قرار گرفت.

رضا سهیلی/ وی با تاکید بر اینکه در روند بررسی این پیشنهاد هیچ گونه پنهان کاری نبوده و کاملا بر اساس روند عادی شورا مانند سایر مصوبات مورد بررسی قرار گرفت، بیان داشت: متأسفانه انتشار نتیجه این مصوبه، باعث انعکاس مطالبی غیر کارشناسی و تحلیل‌های نادرستی در خصوص عملکرد شورای شهر و شهرداری صدرا شد.

سخنگوی شورای شهر صدرا با اشاره به اینکه شهر صدرا برای رسیدن به سازندگی نیاز به آرامش دارد افزود: اعضای شورای اسلامی با وحدت و انسجام برای پیشبرد برنامه‌ها و سیاست گذاری خود تلاش خواهند کرد و هیچ گونه اختلافی در بین اعضای این شورا نیست.

کشاورزی با تأکید بر اینکه شفاف‌سازی و سلامت کار از رویکرد‌های اصلی این شوراست، گفت: شورای شهر با کمک شهرداری و شهروندان برای رفع مشکلات به تلاش خود ادامه خواهد داد و اسیر حاشیه‌ها سازی‌ها نخواهد شد.

وی با تشکر از همراهی و کمک مطالبه گران شهر صدرا نسبت به برنامه‌های شورای شهر بیان کرد: اعضای شورای شهر در کنار شهردار دلسوز و کارکنان زحمتکش شهرداری به عنوان سربازان خدمت رسان عرصه مدیریت شهری از هیچ کوشش و تلاشی برای توسعه شهر صدرا دریغ نخواهند کرد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهرصدرا تصریح کرد: سازمان‌ها وارگان‌ها از برنامه‌هایی نظیر پرداخت‌های مالی متغیر برای کمک به منابع انسانی جهت ایجاد رقابت سالم و بالا بردن سطح توانمندی کارکنان واثر بخشی استفاده می‌برند، شهرداری صدرا نیز با رعایت قوانین و ضوابط نیز می‌تواند به نیرو‌های انسانی خود پاداش در نظر بگیرد.

وی یادآور شد فضای مجازی و پیام رسان‌های اجتماعی یک ظرفیت خوبی برای ارائه پیشنهادات و انتقادات و مطالبه گری شهروندان برای کمک به توسعه زیر ساخت‌های شهر می‌باشد از همه فعالان دلسوز و خلاق در این حوزه تشکر وقدردانی بعمل می‌آید.

به گزارش تسنیم در جلسه اعضای شورای صدرا دوم اسفند ۱۴۰۱ نامه‌ای از سوی شهردار صدرا با عنوان پرداخت پاداش به کارکنان با مبلغ ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از ردیف ۱۱۰۲۰۸ بودجه شهرداری جهت بررسی اعضای شورای شهر صدرا مطرح و با مخالفت اکثریت اعضا روبه رو شد. اما انتشار متن این نامه حواشی در فضای مجازی برای شهرداری و شورای شهر صدرا به وجود آورد.