برگزاری نظارت ستادی سازمان زیباسازی در منطقه ۵
برگزاری نظارت ستادی سازمان زیباسازی در منطقه ۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵،  نظارت ستادی سازمان زیبا سازی شهرداری تهران در خصوص حذف زوائد و پیرایش شهری در این منطقه برگزار شد. احمد مهرابی معاون خدمات شهری منطقه ۵ در این خصوص گفت: در این جلسه ضمن دعوت از شهرداران نواحی  […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵،  نظارت ستادی سازمان زیبا سازی شهرداری تهران در خصوص حذف زوائد و پیرایش شهری در این منطقه برگزار شد.

احمد مهرابی معاون خدمات شهری منطقه ۵ در این خصوص گفت: در این جلسه ضمن دعوت از شهرداران نواحی  هفت گانه و بررسی مشکلات و معضلات مربوط به ساماندهی نظام مند تبلیغات محیطی در حوزه تابلوهای صنفی، آرام سازی محیطی و ارتقا کیفیت سیما و منظر شهری را مطرح کرده و بر تلاش جهت جلب مشارکت شهروندان تاکید کردند.

مهرابی در ادامه تشریح کرد: مطالعه و تنظیم ضوابط در امر زیباسازی نظیر رنگ آمیزی، نورپردازی، مبلمان شهری، تبلیغات محیطی، نصب المان های شهری، ساماندهی بلوارها و میادین، معماری شهری، رفع نازیبایی های شهری و ارائه برنامه های علمی برای ارتقای کیفیت خیابان ها از وظایف اصلی اداره زیباسازی شهرداری تهران است.

وی گفت: کاهش اغتشاش بصری و برقراری نظم در منظر شهری، حذف عناصر بدمنظر و بهسازی سیمای شهر در معابر، حذف دیوار نوشته ها و عناصر نامتجانس، تنظیف و نگاهداری و تسطیح معابر شهری، ساماندهی و بهسازی در راستای ایجاد جذابیت و نشاط شهروندان و آرام سازی بصری و حذف زوائد فیزیکی در شهر در راستای رفع خطر از شهروندان در حال تردد نیز در زمره وظایف اداره زیباسازی شهرداری تهران است.

 مهرابی گفت: نظارت ستادی منطقه ۵ توسط اداره کل امور مناطق و  باحضور معاون هماهنگی امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران، تحت عنوان بررسی و حذف زوائد و پیرایش شهری به میزبانی منطقه برگزار شد.

انتهای پیام/